Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Amerika ervaringen van Jacques

Gestart door Jacques, 24-08-2015 14:31 u

Vorige topic - Volgende topic

ciesvandekwis

Rijden met een shotje op, of die nu van een long rifle of een smith&wesson komt, kan me voorstellen dat het daar minder uitmaakt  >:D.

rajd

Citaat van: Jacques op 28-08-2015  16:05 uUIt een gesprekje dat ik had met de brouwer van Rubicon Brewing Co bleek ook dat het niet ongebruikelijk is om na een paar biertjes nog een stuk te rijden. Hij vertelde namelijk dat de bieren niet zo zwaar zijn om het zo mogelijk te maken dat er nog gereden werd.

Interessant... Ik heb altijd het tegenovergestelde begrepen: zeer streng beleid op DUI. Kan uiteraard per staat verschillen; de contrasten in het alcoholbeleid in het algemeen zijn per staat sowieso fors te noemen. De mogelijkheid tot drinken en rijden is toch ooit het voornaamste bestaansrecht van de lite "bieren"? Zoals je gemerkt zult hebben ben je in de VS tamelijk afhankelijk van je eigen vierwieler, een aantal steden daargelaten.

Jacques

Citaat van: rajd op 28-08-2015  17:22 uInteressant... Ik heb altijd het tegenovergestelde begrepen: zeer streng beleid op DUI. Kan uiteraard per staat verschillen; de contrasten in het alcoholbeleid in het algemeen zijn per staat sowieso fors te noemen. De mogelijkheid tot drinken en rijden is toch ooit het voornaamste bestaansrecht van de lite "bieren"? Zoals je gemerkt zult hebben ben je in de VS tamelijk afhankelijk van je eigen vierwieler, een aantal steden daargelaten.

Wij waagden er niet op. Geen alcohol achter het stuur.

rajd

Citaat van: Jacques op 28-08-2015  22:09 uWij waagden er niet op. Geen alcohol achter het stuur.

Idem...

RienP

Tegen toeristen wordt ook altijd anders opgetreden dan tegen lokale bevolking. Over het algemeen strenger.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.