Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Totaal aantal berichten

Gestart door orangeloo, 27-11-2010 09:12 u

Vorige topic - Volgende topic

orangeloo

Bij de statistieken van mijn profiel blijft het Totaal aantal berichten op 22 staan terwijl ik al 26 berichten heb gepost.
Is dit een foutje in het systeem ???  :huilen: of zijn niet alle reacties die ik schrijf automatisch een bericht?  :weetniet:

dennis

Citaat van: orangeloo op 27-11-2010  09:12 uBij de statistieken van mijn profiel blijft het Totaal aantal berichten op 22 staan terwijl ik al 26 berichten heb gepost.
Is dit een foutje in het systeem ???  :huilen: of zijn niet alle reacties die ik schrijf automatisch een bericht?  :weetniet:
Ik zie 23 berichten bij jouw naam  ;D

Misschien heb je gepost in een draadje dat regelmatig opgeschoond wordt?  Zou de teller daarna bijgewerkt worden?

Johannes

CiteerSpelregels Het Praatcafé
« Gepost op: 30-04-2005 10:06 u »

Het forumonderdeel "Het Praatcafé" voorziet in een gebleken behoefte aan het plaatsen van algemene persoonlijke berichten. Je kunt dan denken aan gezinsuitbreidingen, verhuizingen, langdurige ziektes enz.

Het is niet de bedoeling dat je hier een bericht achterlaat voor één lid of een paar specifieke leden. Daarvoor dien je gebruik te maken van  de optie persoonlijke berichten.
De hier geplaatste berichten zullen verwijderd worden indien 3 maanden niet meer op het onderwerp is gereageerd.

Om in dit forumonderdeel een bericht te plaatsen moet je minimaal 10 berichten op een andere plaats hebben gepost. De berichten in dit forumonderdeel tellen niet mee voor het aantal geplaatste berichten.

Het forumonderdeel is alleen zichtbaar voor leden die een bericht geplaatst hebben op een ander onderdeel van het forum.

orangeloo

Citaat van: orangeloo op 27-11-2010  09:12 uBij de statistieken van mijn profiel blijft het Totaal aantal berichten op 22 staan terwijl ik al 26 berichten heb gepost.
Inderdaad toen ik dit berichtje stuurde telde hij weer verder

Gerb

Zoals Johannes aanhaalt, tellen sommige delen van het forum, waaronder het praatcafe niet bij het aantal geposte berichten. Het gaat tenslotte niet om het aantal berichten dat je post maar om de kwaliteit, al denken sommige Beroepsouwehoerders hier anders over, maar daar moet je je niks van aantrekken.

Rowan Huigen

Jacq. ik ben een gedeelte van mijn topic omtrent 'Wat is de beste pomp kwijt'.
Het ligt vast aan mij want het was vonochtend gans vroeg toen ik hier nog een foto op zette.
Weet je waar ik het terug kan vinden?

Gr. Rowan  :-[

Jacques

Citaat van: Rowan Huigen op 27-11-2010  20:31 uJacq. ik ben een gedeelte van mijn topic omtrent 'Wat is de beste pomp kwijt'.
Het ligt vast aan mij want het was vonochtend gans vroeg toen ik hier nog een foto op zette.
Weet je waar ik het terug kan vinden?

Gr. Rowan  :-[

Het is afgepitst en verplaatst naar Algemeen, Algemeen.

Het ging immers niet meer over apparatuur.

Vergelijkbare Topics (7)

44791

Reacties: 5
Gelezen: 575

37049

Reacties: 26
Gelezen: 9490

5501

Gestart door Sjaak

Reacties: 19
Gelezen: 9628

44545

Gestart door Jacques

Reacties: 0
Gelezen: 440

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.