Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ik denk dat je heel wat meer kwijt bent aan benzinekosten als je wekelijks allerlei rommelmarkten afstroopt om zo'n kraan te vinden. Dan zou goedkoop wel eens duurkoop kunnen betekenen.
Trouwens: het is, voor mij, het zoveelste bewijs dat Brouwland te veel vraagt, het gemiddelde ligt nu op 6X boven de werkelijke kostprijs.
Gekocht voor € 5,00
Tsja, bierbrouwen kost ook geld, Jacques! Als ik kijk wat ik inmiddels heb aangeschaft, of anderen hier op het forum...
Het zijn teflon afdichtingen ja, in perfecte staat. (Zie ook foto).Ondertussen heb ik een maatcilindertje voor 3 euro en half (Brouwland € 5,86; maatglas glas gegrad. 100 ml plast.voet) het verschil met de mijne is dat die volledig in glas is, inclusief voet. (67 % goedkoper).Maar dat is misschien een beetje offtopic
Ik heb nog een aantal kogelkranen en ook nog een aantal vlinderkleppen liggen. Verschillende diameters en verschillende aansluiting. draad x daad of las x lasl.als iemand hiervoor belangstelling heeft moet hij even op geven wat hij zoekt.