Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Foto's ONK 2008, inclusief keuring, en uitslag  (gelezen 53323 keer)

oranjeboombiertje

• Gast
Re: Foto's ONK 2008, inclusief keuring, en uitslag
« Reactie #200 Gepost op: 03-07-2008 20:28 u »
Mooi, gaan jullie maar lekker discussieren over het kloonbier. Ik doe toch niet meer mee volgend jaar :P

:degroeten:
Wesley

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Gerb

• Super lid
  • Land: nl
  • Elk bier een experiment
    • http://huisbrouwerij-het-ferment.blogspot.nl/
Re: Foto's ONK 2008, inclusief keuring, en uitslag
« Reactie #201 Gepost op: 03-07-2008 20:37 u »
Dat zijn slechts 2 voorbeelden, dat ik geen lopende bierencyclopedie ben wil niet zeggen dat er niet meer voorbeelde te noemen zijn.

Overigens is het volgens mij ook zo dat Duvel niet in een klasse valt maar meer een klasse is. Sterke blonde = duvel!
Voor andere klasses/bieren geldt dat minder.

En welk type valt de ESB volgens jouw onder dan?

Je hebt natuurlijk wel gelijk. Ik wilde alleen gezegd hebben dat het bijzonder lastig is om een kloonbier uit te zoeken. Er is altijd wel iets te vinden om het niet te doen.

Valt een ESB niet gewoon in de pale ale/strong bitter klasse?

Tags: ONK