Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 6-07-2008 Speciaal Biermatinee Oisterwijk  (gelezen 2449 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
6-07-2008 Speciaal Biermatinee Oisterwijk
« Gepost op: 03-07-2008 22:52 u »
Via Eugene Straver ontving ik het volgende bericht.

Speciaal Biermatinee in Oisterwijk
Nieuwsklok, week 27, 3 juli 2008

Zondag 6 juli organiseert de Oisterwijkse Société des Bières Spéciales van 12.00-18.00 uur de 22e Speciaal Biermatinee voor Zuid-Nederland, gratis toegankelijk in de openlucht op De Lind. Opnieuw is men er in geslaagd om diverse brouwerijen uit binnen- en buitenland enthousiast te maken voor dit jaarlijks biergebeuren in Oisterwijk. Zij trakteren op meer dan 50 verschillende bieren uit België, Ierland, USA, Oostenrijk, Nederland en zelfs een bier gebrouwen in Finland.
Natuurlijk zijn er ook weer een groot aantal primeurs bij en bieren die niet eerder op de matinee waren te proeven. Informatie over bieren en alles wat daarmee samenhangt, is te verkrijgen bij verschillende stands. Bovendien kan de frisdrank- en bierkennis getest worden bij de blindproef, zijn in de tombola superprijzen te winnen en kunnen de kinderen zich weer kostelijk amuseren op het springkussen. Dit alles gaat vergezeld van gezellige muziek en er zijn ook stands waar tegen redelijke prijzen heerlijke hapjes zijn te krijgen.
Trots is de Société op een unieke service. Dankzij een sponsor is er tussen 15.00 en 18.00 uur een 'BOB' beschikbaar om de bezoekers uit Oisterwijk en Moergestel vanaf de matinee naar huis te brengen. Daarbij geldt echter wel het principe 'vol is vol'. Reserveren hiervoor is niet mogelijk. Meer gedetailleerde informatie over de matinee en de vereniging vindt men op www.societe-des-bieres.nl waar ook foto's van vorige matinees te zien zijn.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
Re: 6-07-2008 Speciaal Biermatinee Oisterwijk
« Reactie #1 Gepost op: 04-07-2008 14:32 u »
Een heel leuk festival.
Ik beman hier weer de PINT stand. Komen er nog andere hobbybrouwers heen?

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #2 Gepost op: 04-07-2008 14:42 u »
't ziet er wel leuk uit als ik de foto's van vorig jaar zie. Wel ver weg hoor Oisterwijk.

Offline Sietze K

• De Roerstok
  • Vol lid
  • De hazze en de slak hawwe op 'selde dei âldjier.
« Reactie #3 Gepost op: 04-07-2008 20:52 u »
't ziet er wel leuk uit als ik de foto's van vorig jaar zie. Wel ver weg hoor Oisterwijk
Nee hoor het is heerlijk dichtbij.  >:D

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
« Reactie #4 Gepost op: 07-07-2008 08:05 u »
Ik vond het gisteren een zeer gezellig evenement. Er veel bekenden gezien. Er waren wel lekker bieren, maar echte primeurs waren er niet.

Ik heb me prima vermaakt in het zonnetje.

Tags: