Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Vertaling ProMash -> NedProMash nu een echt feit  (gelezen 15818 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Vertaling ProMash -> NedProMash nu een echt fe
« Reactie #25 Gepost op: 02-03-2003 11:38 u »

Citaat

Dit heb ik inderdaad ook gedaan, maar ik geloof dat ik inderdaad een aantal mouten moet verwijderen die ik toch niet gebruik om e.e.a. overzichtelijk te houden.

Hoi Henk,

Ik zat net een nieuw recept in te kloppen in ProMash en herinnerde nog even jouw vraag.

Je kunt in ProMash heel makkelijk overzicht houden op de verschillende grondstoffen. Het is gewoon een kwestie van sorteren.
Je doet dit als volgt:
- ga in het venster staan met de grondsoorten;
- klik op het blokje "naam", "Oorsprong" of "EBC kleur" (bij de databank grain) boven de lijst met de grondstoffen;
- scroll naar beneden.

De sortering kun je eenvoudig wijzigen door op een andere knop te klikken of de desbetreffende knop voor een tweede keer aan te klikken.

Je zult zien dat jouw behoefte om het een en ander uit de lijst te halen nu aanzienlijk verminderd is.

:degroeten: Jacques

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Vertaling ProMash -> NedProMash nu een echt fe
« Reactie #26 Gepost op: 09-03-2003 17:46 u »
Ik heb zojuist een nieuwe vertaling op de site van LingoWare geplaatst. Zie de nieuwe thread. Vandaar dat ik hier de discussie sluit.

:degroeten: Jacques

Tags: