Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Djeetn stelt zich voor!  (gelezen 1211 keer)

Offline djeetn

• Senior lid
  • Land: be
  • hoe minder zielen, hoe meer bier!!!
Djeetn stelt zich voor!
« Gepost op: 27-05-2008 19:00 u »
Gegroet bierbroeders,

Ik zal mij ook eens voorstellen hé! Ik ben Dieter (Djeetn) en kom uit Koksijde (België --> West-Vlaanderen). Ik ben 22 jaar en studeer voor kinesitherapeut (in Nederland heet dit fysiotherapeut). Ik ben al van 13e een liefhebber van deze heerlijke drank en onlangs dacht ik: "wat als ik het nu eens zelf probeer?"
En na een beetje zoeken kwam ik hier terecht. Ondertussen heb ik ook een startpakketje aangeschaft bij Brouwland en ben ik ook al aan het brouwen geslagen.

Zo jongens, dat was het zo een beetje! Brouw ze, en denk erom...

Drink met mate! :engel:

OF OOK NIET!!!  :proost: :proost: :proost:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline René K

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwerij Bibere
    • Biergilde Groningen
Re: Djeetn stelt zich voor!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 27-05-2008 20:23 u »
Welkom hier op het forum.

Veel succes met het brouwen en blijf natuurlijk actief deelnemen of lezen op dit geweldige forum.
Zo leer je iedere keer weer wat bij en je raakt hier werkelijk nooit uitgelezen!

:degroeten:

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Djeetn stelt zich voor!
« Reactie #2 Gepost op: 27-05-2008 21:08 u »
Welkom Dieter.

Mooi om te zien dat je net als ik zo iets had van bier is lekker, dat moet ik toch eens proberen zelf te maken. Zo'n 27,5 jaar geleden brouwde ik mijn eerste bier en nog steeds blijft het brouwproces nog steeds fascineren. Bierbrouwen, je raakt nooit uitgeleerd!

Tags: