Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Tobben met hevelslang

Gestart door Joh, 14-05-2008 21:40 u

Vorige topic - Volgende topic

Joh

Bij mij is het overhevelen van bier altijd een getob! Ik gebruik een stugge slang die overgaat in een flexibele met een kraantje.
Op de site van Brouwland zag ik de volgende hevel te koop. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Automatische hevel met antidroesem + 1.7m slang

Uit glasklaar plexiglas. Maakt komaf met onhygiënisch aanblazen of aanzuigen van de hevel: gewoon even trekken en de hevel is aangemaakt! Met terugslagklepje en 1,5 m slang (diam. 9 mm). Lengte : 2 x 55 cm. Zonder kraan!
Topkwaliteit in transparante kunststof   
·   Geleverd met verwijderbare anti-droesemdop
·   Uitschuifbaar model = geschikt voor vaten tot 1 meter hoog!
·   Past op standaard 9/13 mm PVC slangen

Jacques

Hoi Joh,

Via de zoekfunctie vond ik deze draad weer terug.

Zo dadelijk zal ik wat draden taggen die over het overhevelen gaan. Tags kun je bekijken via de link in de menubalk en via de tagwoorden die zo hier en daar onder een draad kunt vinden.

lijsjelorresnor

CiteerAutomatische hevel met antidroesem + 1.7m slang

Ik heb er een paar weken geleden ook een gekocht, wil niet meer zonder. Heel makkelijk en vlot, er blijft haast niets achter. Alleen niet voor hete vloeistoffen...  Ik gebruik hem in combinatie met 9 mm siliconenslang met een vrij dikke wand tegen het knikken. Ik gebruik hem vooral met bottelen.

Oscar

Citaat van: Joh op 14-05-2008  21:40 uBij mij is het overhevelen van bier altijd een getob!

Waarom nou toch ?

:weetniet:

Geen enkel probleem, zorg wel voor een hoogteverschil, maar dat wist je wel neem ik aan....

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.