Laat ik me ook maar eens voorstellen

Gestart door Erick, 13-05-2008 21:59 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erick

Citaat van: Oscar op 14-05-2008  13:13 uErick kijk eens op www.twortwat.nl dat is een vrij grote club met bierbrouwers bij jou in de buurt. De Clubavond wordt in hoofddorp gehouden.
Zij organiseren dit jaar ook het ONK (Landelijk wedstrijd)
Dat had ik al gezien ja...
Het probleem is dat ik niet zo'n verenigingspersoon ben...
Ik gruw van clubjes en zo.
Zo'n forum als hier kan ik wel behappen, maar...
NEE!! Niet een echte vereniging of club, niet voor mij!!

Menno

Een keertje kijken met een gilde-avond kost niets, je keuzes kan je dan alsnog maken. Het kennismaken met mede-brouwers (wellicht bij jou in de buurt?) bestaat tot de mogelijkheden.  ;)

William

Citaat van: Erick op 14-05-2008  20:19 uNEE!! Niet een echte vereniging of club, niet voor mij!!

Misschien tref je er zelfs wel een punk adapt. Het zijn rare mensen hoor die brouwers.

Erick

Zag bij de muziekvoorkeuren wel wat bekende namen langskomen, grappig!!

Oscar

Citaat van: Erick op 14-05-2008  20:19 uHet probleem is dat ik niet zo'n verenigingspersoon ben...
Ik gruw van clubjes en zo.

Ja erg vervelend om met gelijkgestemden over bier te praten, om elkaars bieren te proeven en te beoordelen, gezellig samen een biertje te drinken, met z'n allen op excursie gaan naar een leuke brouwerij, gezamenlijk te BBQ'en. Gruwelijk, vreselijk, moet er niet aan denken....  :D :D :biersmile:

William

Citaat van: Oscar op 14-05-2008  22:40 uGruwelijk, vreselijk, moet er niet aan denken....  :D :D :biersmile:

Tja als punker, I don't care... So what... Get pissed, destroy... I am so bored  :proost2:


JeroenCV

Citaat van: Erick op 14-05-2008  20:19 uDat had ik al gezien ja...
Het probleem is dat ik niet zo'n verenigingspersoon ben...
Ik gruw van clubjes en zo.
Zo'n forum als hier kan ik wel behappen, maar...
NEE!! Niet een echte vereniging of club, niet voor mij!!

Kijk het hangt er vanaf wat je wilt. Wil je eens leren om te brouwen, doe dan een cursus. Wil je je bieren maandelijks met anderen proeven etc, wordt lid van een club. Wil je weten hoe een brouwproces werkt ga eens op excursie bij een brouwerij.

Kortom zoek uit wat je wilt en bepaal dan wat je gaat bezoeken.

Erick

Okay,  :denken:
Zal er eens over nadenken,
julie hebben wel gelijk natuurlijk!! ;)

Menno

Citaat van: Erick op 15-05-2008  09:19 ujulie hebben wel gelijk natuurlijk!! ;)
Dhûhh...  :pan:

Nee, zonder gekkigheid: jij moet je eigen keuzes maken. En een eigenwijze brouwer is het leukste om mee te discussiëren!  ;D



Huppelen hier trouwens genoeg van...  :idea: :verbergen:

 :degroeten:

Erick

En Hoofddorp is eigenlijk best een héél eind uit de buurt...
Nog een geldig excuus  ;D

Ik denk dat ik mijn informatie liever betrek van de 'eigenwijze brouwers' op dit forum
(en wellicht wat goede literatuur: 'Brew like a monk' 'Zelf bierbrouw boek' etc.)



EBC

Beer is better than girls are?

mwah...

Niet als je vriendin/vrouw bier lekker vindt... :hoera:

Erick

Geen stelling, zie vraagteken.

Is overigens een liedje van de band Artless

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.