Laat ik me ook maar eens voorstellen

Gestart door Erick, 13-05-2008 21:59 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erick

Ik ben Erick, 43 jaar oud en sinds 17 jaar samenwonend met mijn vriendin.
Ik werk als kwaliteitsfunctionaris op de sterilisatieafdeling van het LUMC (leids universitair mediscch centrum)
Ben sinds 2 maanden begonnen met blikbrouwen (abdij, wheat & barley wine) maar heb helaas nog niets kunnen proeven (geduld, komt vanzelf ;D)
Wil binnenkort absoluut ook overstappen naar het 'echte' brouwen (maar eerst mijn blikken proeven)

Wat verder...
Ik kom uit Leiden en hou veel van punk (the louder the better)

That's all I guess...

Iedereen de groeten van:
ERICK

Oscar

Erik,

Welkom. We hadden je al gespot. Leuke vriendin heb je... :D :D

Komt 1 juni eens op het ONK kijken, dan kun je enkele van ons ontmoeten (vroeg in de middag zijn we nog nuchter... samenvol).
Enkele kun je herkennen aan een gele of groene forum trui/shirt.. ;)

 :degroeten:

Menno

Trui? Met dit weer? Je bent niet wijs...  :stom:

Erick: alsnog welkom!  ;)

Erick

Dank voor de vriendelijke woorden!!

Slechts 1 vraag:
ONK???
Wat en waar is dat?
(hmm, dat zijn 2 vragen)

Bedankt voor het compliment aan vriendin, zal het doorgeven  ;D

Menno

Citaat van: Erick op 13-05-2008  22:24 uSlechts 1 vraag:
ONK???
Wat en waar is dat?
(hmm, dat zijn 2 vragen)

http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,8169.0/all.html

oranjeboombiertje

Of naar het KBC festival natuurlijk. Daar kan je veel (commerciële) biertjes proeven. Bij het ONK is het denk ik niet erg leuk voor een beginnende brouwer, dat is toch meer iets voor de gevorderde nerd. En als je niet meedoet kost het ook nog eens de normale entree kosten, KBC is gratis(behalve het bier dan hè ;)). Leve de gratis festivals :hoera:

 :degroeten:
Wesley

Erick

Ik ga eens ff wat afkortingen googlen (ONK KBC).  :proost2:
Wie weet komen we elkaar eens tegen  :proost:

JeroenCV

Hoi Erick welkom.