Hobbybrouwen > Brouwsoftware

Nu beschikbaar Ned. knoppen voor ProMash

<< < (2/2)

Schaepekop:
OEPS, á:-[
Moet er nog even aan wennen dat de FTP-server Hoofdletters
Herkend.
Er is namelijk verschil in ProMash en Promash.
Sorry voor het ongemak,foutje is nu hersteld.

:degroeten: Jan

Jacques:
Hoi Jan,

Ik heb de knoppen ge´nstalleerd gehad. Heel goed dat de NedProMash versie nog meer vernederlands is.
Persoonlijk vind ik echter de originele knoppen grafisch fraaier. Misschien is daar nog iets aan te doen. De letters mogen van mij ook iets kleiner maar ook dat is natuurlijk iets van persoonlijke smaak waar je eigenlijk niet over hoort te twisten. Een iets kleiner lettertype heeft wel als voordeel dat je meer tekst op de knoppen kwijt kunt.
Ik weet dat commentaar leveren sneller gedaan is dan een product te maken of aan te passen. Zie maar wat je er mee doet.

:degroeten: Jacques

Schaepekop:
Hoi Jac,

De knoppen zullen nog wat meer worden aangepast (iets kleinere letters) maar ook weer niet te klein (dit voor de ouderen onder ons)
Zoals in je persoonlijke bericht aan mij ivm lengte tekst een iets andere tekst in een enkele knop (komt voor elkaar) zodat deze beter aansluit op jouw vertaling.

Ik schat dat zaterdag avond de wijzigingen kunnen worden opgehaald.
Mocht dit eerder het geval zijn dan laat ik dit natuurlijk even weten via dit forum.

Wat betreft het grafische gedeelte van de knoppen.
Promach acepteer geen groter aantal kleuren dan 8 bit.
Vandaar dat er voor gekozen is om de achtergrond simpel grijs te houden.

:degroeten:Jan

Schaepekop:
Hoi Jac, en overige forum leden,

Zoals beloofd zijn de knoppen aangepast.
Ze zijn op te halen op het adres zoals dit is aangegeven in het eerste bericht van dit onderwerp.
Graag jullie reactie hierop.

:degroeten:Jan

Jacques:
Naar aanleiding van een onlangs door mij gegeven presentatie over het gebruik van NedProMash bij het BKG heeft keurmeester Pim Hopman spontaan het initatief genomen om ook een Nederlandstalige versie te maken van de knoppenset.

Deze knoppenset ziet er bijzonder fraai uit en is ook aangepast op mijn vertaling van ProMash.

Klik hier om deze knoppenset te dowlnoaden.

:degroeten: Jacques

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie