Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Nog een nieuwe brouwer!  (gelezen 2080 keer)

Offline Badjas

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: au
Nog een nieuwe brouwer!
« Gepost op: 07-05-2008 17:44 u »
Dag mensen!
Ik ben Laurens Koelewijn, een student uit Groningen die ook is begonnen te experimenteren met bierbrouwen. Ik heb al flink wat rond gesnuffeld op deze site en een paar van die blikken geprobeerd, maar nu wil ik toch wel graag met mout en hop aan de slag. Op dit moment ben ik nog bezig om alle apparatuur te verzamelen. Gezien mijn kleine studentenbudget is dit nog niet helemaal gelukt, maar ik blijf fanatiek marktplaats e.d. afstruinen! Als jullie nog tips hebben over hoe goedkoop aan apparatuur te komen hoor ik het natuurlijk graag :)
Groeten en ik spreek jullie in de toekomst vast elders op deze site!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline William

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • Land: nl
  • kloek, kloek, kloek en gezondheid!
    • Kloekus
Re: Nog een nieuwe brouwer!
« Reactie #1 Gepost op: 07-05-2008 18:33 u »
Welkom op dit forum Badjas! Hier is voldoende info te vinden inclusief een paar behulpzame Groningers.

Online Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #2 Gepost op: 07-05-2008 19:03 u »
Hoi Laurens,