Brouw TV

Gestart door Oscar, 23-04-2008 18:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrie

Citaat van: Menno op 23-04-2008  23:18 uEigen huis in puin

Het programma heet toch "Eigen gruis en puin"?

Tja, Oscar, als je nog eens een programma over een HERMS wilt maken, je bent welkom.

Iets meer (zelf)spot inderdaad, al zat er best veel subtiele humor in "Hé, zo'n fiets heb ik ook", terwijl je langs jouw bolide fietst.

Wat is je doelgroep eigenlijk? Als je mensen aan het brouwen wilt krijgen is iets meer uitleg over het proces misschien ook wel eens leuk.

En of al die Jeroeniaans fonteiniserende flessen nou zo'n goede reclame zijn voor de hobby...

Oscar

Citaat van: Adrie op 24-04-2008  09:33 ual zat er best veel subtiele humor in "Hé, zo'n fiets heb ik ook", terwijl je langs jouw bolide fietst.

Dat was omdat die fiets van Robin zelf was.... ;D ;D ;D

Citaat van: Adrie op 24-04-2008  09:33 uWat is je doelgroep eigenlijk?

Geheel hobbybrouwend Nederland  ;)

Citaat van: Adrie op 24-04-2008  09:33 uTja, Oscar, als je nog eens een programma over een HERMS wilt maken, je bent welkom.

...en de uitnodigingen stromen binnen... :duimop:

tstn

Leuk Oscar,
Wat een presentator, Dennis, Rob en Nico vallen hierbij in het niet. Binnenkort te zien bij RTL.

Ik neem dat het bedoeld is voor insiders. Zo niet dan mag er wel eea aan uitleg bij. Een beetje in stijl van Rob, "ik heb hier een winterharde hop die ik ga toevoegen aan de kokende wort, deze hop is erg geschikt voor een meibokje. Deze hop zal een zachtbitter smaakje achterlaten en is na gebruik nog goed bruikbaar in de tuin als compost. enz enz bla bla."

- Tom -  :proost2:

RobinB

Hahaha! Wat een mooi filmpje!
Ook super gemaakt met zo'n typisch achtergrond muziekje! ;D
Ook mooie grapjes tussendoor, al kan het best nog wat levendiger :D
En wat extra achtergrond informatie zou ook leuk geweest zijn.

Citaat van: MO op 23-04-2008  23:02 uLekker, inderdaad, die droogkomische opmerkingen. Mijn vraag is: is dit nu RobinB of een andere Robin?
Helaas heb ik niet zo'n mooi huis... :(

Menno

Citaat van: wobin op 24-04-2008  08:21 uMan Brouwt Bier, Brouwen Met Kijkers, Holland's Next Top Brewer...

Ik word hier nog wereldberoemd :)

Je vergeet: "Mijn tent brouwproces is top!"

Win je misschien de kosten van je brouwinstallatie weer terug...  :elifant:

Eduard

Men kijkt in Noorwegen ijverig mee naar het filmpje maar de ondertiteling wordt wel gemist. Tip voor de volgende keer? ;)

oranjeboombiertje

Inderdaad, dat Achterhoeks is lastig te verstaan :D ;D

 :degroeten:
Wesley

Tsjerk

Tip

Ligt elke aflevering een bepaalde handeling of onderwerp (lees les) naar voren.  :idea:

Dan is elke aflevering educatief en vernieuwend.  :lessmile:

Oscar

Citaat van: Tsjerk op 24-04-2008  19:01 uLigt elke aflevering een bepaalde handeling of onderwerp (lees les) naar voren.  :idea:

Allang over nagedacht... :weetbeter:

Ronnie

Citaat van: Oranjeboombiertje op 24-04-2008  18:15 uInderdaad, dat achterhoeks is lastig te verstaan

Dus voor de Vlamingen ook onderschriften, zoals jullie bij Flikken en wij bij Baantjer doen...

Eduard

Citaat van: Ronnie van 't Lobos op 24-04-2008  19:08 uDus voor de vlamingen ook onderschriften, zoals jullie bij Flikken en wij bij Baantjer doen...

De logica daarvan heb ik nog nooit ingezien, eerlijk gezegd. Iedereen verstaat toch beide? Ok, beetje off topic ;).

René K

Het is een mooi filmpje geworden Oscar (en de anderen).

Ook mooi dat het voor jou een erg leerzame ervaring was :D.

Ik zie uit naar de nieuwe aflevering. Enne.. Mocht je nog een keer in Groningen zijn, ook hier ben je welkom voor een kijkje in de ketel.

Oscar

Citaat van: René K op 24-04-2008  21:16 uEnne.. Mocht je nog een keer in Groningen zijn,

Brouw TV van Groningen tot Zeeland... :D :D

EBC

Het filmpje van De Leckere onder 'Rondleiding' op hun website, is ook geinig. Daar vind je vast wat inspiratie voor humor...

gelfling

Oscar, helemaal top dat filmpje!
Ik kijk uit naar een tweede aflevering....

Caspar

Gaaf filmpje Oscar!

goom

Hallo Oscar,
Complimenten hoor.
groetjes
Goom

het kerrewiel

Prachtige TV dit! Ik stel mijn brouwerij graag open! (misschien wel een leuke aflevering, op bezoek bij een beginnend brouwer....) Ik wacht de volgende aflevering vol spanning af! :proost2:

RoodeLeeuwVenlo

Oscar,

Ook bij mij ben je welkom. Heel erg leerzaam voor mensen die net beginnen denk ik. Super!

Louis

Adrie

Of gaat de komende aflevering over zelf mout roken?

Oscar

Citaat van: Adrie op 09-06-2008  12:58 uOf gaat de komende aflevering over zelf mout roken?

Hêhê nee hoor... De volgende aflevering zal waarschijnlijk na de vakantie gemaakt worden, nog ff geduld. En voorlopig nog ff in Twente. Misschien later een paar keer "op tour". Maar dat brengt natuurlijk wel reistijd/kosten, bla bla bla, met zich mee....

Maar ik houd deze beloften open, je weet maar nooit. De cameraman moet het ook maar willen.... :)


Oscar

Tot op heden is dit filmpje al 1103 keer bekeken. :o Best wel populair. Deel 2 is in de planning, maar daarover volgend jaar meer... ;)

Tempelier

Heel leuk gedaan, zeker om nou eens te zien hoe het in zijn werk gaat in plaats van er over te lezen.

Ben benieuwd naar deel II

Groet

Jules

Adrie

Citaat van: Tempelier op 10-01-2009  12:11 uBen benieuwd naar deel II

Ik ook!

Oscar

Rendering....... :duimop:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.