Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
YES !!!!! vandaag weer druk geweest om een super leuke aflevering te maken van brouw TV. Deze keer zijn we op bezoek geweest bij Poch Pater...het filmpjes duurt nog geen 20 minuten. Veel kijk plezier !!!
Mooi filmpje. Ook de truc met de fiets leuk gevonden.Hopbier
Maar waarom stond die andere pipo uitgerekend nu ook een filmpje te schieten
En Hans is ook eens in beeld.
Mijn enige kritiek is dat er zo veel tijd tussen de afleveringen zit ;-)
BrouwTV levert geen geld op. We hebben geen sponsoren en alles moet in vrije tijd en op eigen kosten... dussss...
Inderdaad William. Dat is "mijn"cameraman... Hans100W
Dag Hans
2 vragen over aflevering 14:1 wat is dat ronde bakje waar ze de flessen mee spoelen? En waar kan ik dat kopen?2 waarom komt het suikerwater heet in het bottelvat? Ik koel het altijd af omdat ik anders bang ben dat ik mijn gist finaal uitmoord...