Brouw TV

Gestart door Oscar, 23-04-2008 18:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Albertus

Oscar heeft weer toegeslagen. ;D   Mooi filmpje.

Bert

bert braadslee

Profi sh!t.
Topfilmpje.
 :duimop:

Edwarff

Weer wat geleerd,  bedankt Oscar!

ciesvandekwis

Da's volgens mij de economie van de toekomst: lokaal elkaar ondersteunen. Gemeenschappen die een stuk onafhankelijker worden van de grote jongens.
Weer leuk filmpje Oscar, ik krijg er telkens weer enorme brouwjeuk én dorst van ;-).

Drents Hopbier

Citaat van: Oscar op 06-04-2015  23:41 uYES !!!!! vandaag weer druk geweest om een super leuke aflevering te maken van brouw TV. Deze keer zijn we op bezoek geweest bij Poch Pater...het filmpjes duurt nog geen 20 minuten. Veel kijk plezier !!!


Mooi filmpje. Ook de truc met de fiets leuk gevonden.

Hopbier

EvdBroek

Citaat van: Drents Hopbier op 07-04-2015  15:41 uMooi filmpje. Ook de truc met de fiets leuk gevonden.

Hopbier
Ja het is allemaal op fietsafstand voor Oscar

Peterrr

Ook dit was weer een mooie aflevering!

Leuk om te zien hoe bevlogen de Brouwers waren, en wat een mooi systeem. :biersmile:

grt Peterr

William

Hele mooie brouwerij en heel mooi gefilmd.

Maar waarom stond die andere pipo uitgerekend nu ook een filmpje te schieten ???

John

Suikreclame voor Eanske op 17 seconden  :police:  ;D

Tjardo

Super leuke aflevering Oscar! Mijn enige kritiek is dat er zo veel tijd tussen de afleveringen zit ;-)

Puck

We want more!!!  ;) :brouwen: :groots:

Henielma

Mooie rustige BrouwTV. En Hans is ook eens in beeld.  ;)

Oscar

Citaat van: William op 07-04-2015  20:50 uMaar waarom stond die andere pipo uitgerekend nu ook een filmpje te schieten ???

Citaat van: Henielma op 07-04-2015  23:27 uEn Hans is ook eens in beeld.  ;)

 ;D ;D ;D  Inderdaad William. Dat is "mijn"cameraman... ;) Hans100W   :brouwen:

Oscar

Citaat van: Tjardo op 07-04-2015  21:01 uMijn enige kritiek is dat er zo veel tijd tussen de afleveringen zit ;-)

BrouwTV levert geen geld op. We hebben geen sponsoren en alles moet in vrije tijd en op eigen kosten... dussss... ;)

Neetje

Citaat van: Oscar op 08-04-2015  00:22 uBrouwTV levert geen geld op. We hebben geen sponsoren en alles moet in vrije tijd en op eigen kosten... dussss... ;)

Klasse. Ga ik goed maken door een biertje van brouwerij Eanske te gaan halen.
Wil "Donkere dagen" en "Heilige Jacobus" eens proeven.

On topic, weer een mooie aflevering.

DP

 ;D

Leuk filmpje weer, bedankt Oscar en Hans, voor de uren die er weer ingestoken zijn.
Rijden, filmen, monteren enz enz.  :groots:
Ook ik heb weer wat geleerd, het storten in een laag water het ik nooit gedaan ook
het maischwater via het "filterbed"erin laten komen heb ik nooit zo gedaan. Toch ook
eens proberen hoe dat gaat.

 :proost:
DP

DaDude

Inderdaad weer een prima aflevering! Erg leuk om te zien.

William

Citaat van: Oscar op 08-04-2015  00:21 u;D ;D ;D  Inderdaad William. Dat is "mijn"cameraman... ;) Hans100W   :brouwen:

Dag Hans :pan: :)

Fripel

Leuke aflevering, sympathieke brouwers  :duimop: :duimop:

Eelke301

Super leuk filmpje, professionele montage en ook een professionele brouwer zeg! Toekomstmuziek...  :biersmile: :proost:

tdp

Mooi filmpje Oscar en Hans! Altijd weer leuk om te kijken!
Toevallig 1e paasdag een biertje van ze gedronken, smaakte prima!

Groet,
de TDP

hans100w

Citaat van: William op 08-04-2015  19:13 uDag Hans :pan: :)

Dag William  :degroeten:  ;)

Dank allemaal voor de lovende woorden. Dat stimuleert ons er mee door te gaan.  :groots:

Adbrouwt

Weer van zitten genieten. Altijd leuk om iemands brouwketel te mogen zien. En wat een gepassioneerde brouwers. Dat gaat wel goed komen met die brouwerij. Hans wat een leuke manier om je zelf er zo in te monteren. Het verhaal ging door en toch zag je af en toe de cameraman staan. Begint profi vormen aan te nemen.

Jelmer P

2 vragen over aflevering 14:

1 wat is dat ronde bakje waar ze de flessen mee spoelen? En waar kan ik dat kopen?

2 waarom komt het suikerwater heet in het bottelvat? Ik koel het altijd af omdat ik anders bang ben dat ik mijn gist finaal uitmoord...

tdp

Citaat van: Jelmer P op 09-04-2015  09:15 u2 vragen over aflevering 14:

1 wat is dat ronde bakje waar ze de flessen mee spoelen? En waar kan ik dat kopen?

2 waarom komt het suikerwater heet in het bottelvat? Ik koel het altijd af omdat ik anders bang ben dat ik mijn gist finaal uitmoord...

1. Avvinatore, te koop bij de brouwzaken
2. 300 ml heet suikerwater (90 graden) in een 20/25 liter vloeistof van +/- 20 graden: temperatuurstijging is nihil.

Groet,
de TDP

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.