Brouw TV

Gestart door Oscar, 23-04-2008 18:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hans100w

Uploaden....  :duimop:

Oscar

Beste forum leden en lezers  ;)  Heeft heeft even geduurd, want de Twentsche brouwers zijn toch een stuk minder enthousiast dan ik had gehoopt voor dit concept. Dus het vinden van een 2e opname dag liet nog even op zich wachten. Gelukkig vonden we een Zutphense brouwer uiteindelijk bereid.

Maar het resultaat is weer verbluffend geworden en ikzelf ben er weer 200% enthousiast over. Dus neem ff 10 minuten pauze en geniet van :

Brouw TV Deel 2

brouwTV 2

 :hoera: :elifant: :dansen:

Muldermans

Heren wat ontzettend leuk!!!!! Ook deze keer weer erg mooi en informatief.
Nogmaals mijn complimenten.


Groeten uit Stadskanaal
Muldermans

Adrie

Hij is leuk geworden, Oscar en Hans! Complimenten!

De-Geert

Haha, leuk filmpje!
Goede humor ook:
"mooi stukje software"  ;D


Tempelier

Hartstikke leuk geworden! Ga zo door!


 :degroeten:

Gerb

Grappig inderdaad!  Werken jullie met cueborden?

Adrie

Ik kijk er alleen wel van op dat er een geelgors in mijn tuin blijkt te zitten.

Oscar

Citaat van: Adrie op 30-01-2009  13:49 uIk kijk er alleen wel van op dat er een geelgors in mijn tuin blijkt te zitten.

 :hoera: ;D ;D  Je reageert exact zoals wij gisteravond hadden bedacht...Maar je hebt ze nog niet allemaal gevonden... ;D

Penners

Van de eerste heb ik genoten en ook deze ziet er weer geweldig uit !!
mijn complimenten !

Adrie

Citaat van: Oscar op 30-01-2009  13:58 u:hoera: ;D ;D  Je reageert exact zoals wij gisteravond hadden bedacht...Maar je hebt ze nog niet allemaal gevonden... ;D

Je bedoelt ook die buizerd?

Oscar

Citaat van: Adrie op 30-01-2009  14:02 uJe bedoelt ook die buizerd?

 :groots: :groots: Ladies en Gentlemen He's got 'm  ;D ;D

Reinier

Leuk hoor! Mijn complimenten!

Het is maar goed dat jullie gisteren niet bij mij gefimd hebben: ik was bijna elf uur bezig!

Peter_van_den_Hurk

Het is een mooie film geworden!
Oscar en Hans, jullie zorgen voor een mooie publiciteit op brouwgebied!
Groet Peter

Oscar

Citaat van: Reinier op 30-01-2009  14:51 uHet is maar goed dat jullie gisteren niet bij mij gefimd hebben: ik was bijna elf uur bezig!

Dan doe je toch iets niet goed.... :brouwen:

Albertus


Geweldig filmpje  :duimop:
Dit zet Zutphen weer eens op de kaart.
Het was ook genieten van de beschaafde achtergrondmuziek ;D


Bert


het kerrewiel

Dat was weer een erg leuke uitzending! Ook mooi om een keer een HERMS in bedrijf te zien, het begint toch steeds meer te kriebelen om die ook een te gaan bouwen! (eerst maar een nieuwe schuur bouwen...)

Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering!

Proost,

Lucas

hans100w

Citaat van: Gerb op 30-01-2009  13:47 uGrappig inderdaad!  Werken jullie met cueborden?
Haha, als we dat hadden gedaan was Oscar wel beter uit z'n woorden gekomen bij het intro  ;D ;D ;D

Reinier

Citaat van: Oscar op 30-01-2009  15:05 uDan doe je toch iets niet goed.... :brouwen:

Oscar,

Ivm het "bokbierfestival"  (*) dat wordt georganiseerd door het HAB te Hengelooooo ben ik een bokbier gaan brouwen. Volgens het maischschema moest ik o.a. twee keer 60 minuten aanhouden. In combinatie met het koken gedurende 90 minuten ben je dan snel een paar uur onderweg!

(*) Ik weet dat dit festival anders heet. Het is zelfs een kampioenschap. Dus grijp je kans en maak enige reclame: juiste naam / tijdstip / locatie.

Oscar

Citaat van: Reinier op 30-01-2009  16:51 uVolgens het maischschema moest ik o.a. twee keer 60 minuten aanhouden.

Reinier, het wordt tijd dat je je eigen inbreng in recepten gaat brengen en zelf recepten en maischschema's gaat bedenken  :brouwen:

Hopmans

Jongens, wat heeft dit nu weer met BrouwTV te maken?
Wedermaal vond ik het een leuk stukje.
Mooi geregiseerd.
Klasse!

glaasjebier

Oscar, erg leuk en leerzaam wederom, op naar de volgende!

RobinB

Leuk filmpje weer!
 :duimop:

@Adrie, waarom niet alle gist toegevoegd?

Oscar

Geinig , ik heb echt heel Nederland rond gemaild en gehyved... 't filmpje is nu al 100 keer bekeken... :duimop:

HuygenMeester

Blijkt dat ik toch te weinig op Hobbybrouwen kijk.
Geweldig informatief dit filmpje (zeker als je zelf, zoals ik, een HERMS aan het bouwen bent)
Ook pas in contact gekomen met het programma BrouwVisie: een bijzonder stuk software waar ik denk ik veel plezier van ga beleven. Bedankt Oscar!
Als het echt bijdraagt aan mijn eigen methode van recepten samenstellen kun je binnenkort een terechte donatie tegemoet zien.
Geniet van je bier!

HuygenMeester

 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.