Brouw TV

Gestart door Oscar, 23-04-2008 18:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fractus

Leuk filmpje Oscar, ik geniet trouwens van alle BrouwTV afleveringen. Leuk dat jullie er nog steeds tijd en energie voor vinden!

Ik vroeg mij af, hoe koelen ze eigenlijk in zo'n kleine brouwerij? Ik dacht wel ergens een warmtewisselaar gezien, maar het zal toch niet met kraanwater gekoeld worden? :o

Oscar

Citaat van: Fractus op 26-10-2020  20:52 uIk vroeg mij af, hoe koelen ze eigenlijk in zo'n kleine brouwerij? Ik dacht wel ergens een warmtewisselaar gezien, maar het zal toch niet met kraanwater gekoeld worden? :o

Ja hoor gewoon met leidingwater... en de platenkoelers voor dit soort installaties zijn iets groter.  Ikzelf koel zo'n 1000 liter in 25-30 minuten   :brouwen:

tdp

Citaat van: Oscar op 26-10-2020  22:24 uJa hoor gewoon met leidingwater... en de platenkoelers voor dit soort installaties zijn iets groter.  Ikzelf koel zo'n 1000 liter in 25-30 minuten   :brouwen:

En dan gewoon dezelfde liters water als wanneer je thuis de kraan openzet? Dan valt er namelijk als hobbybrouwer nog veel te winnen!

Don Leopold

Citaat van: tdp op 26-10-2020  08:23 uToch ligt Dedemsvaart niet in Twente, maar in Salland ;). Neemt niet weg dat je in Twente vast een biertje van ze kunt drinken!

Ik was in Nijverdal, ligt net op de grens ongeveer  :D

tdp

Citaat van: Don Leopold op 27-10-2020  16:57 uIk was in Nijverdal, ligt net op de grens ongeveer  :D

Haha, dan wordt de lijn wel een beetje wazig inderdaad, die eten van 2 walletjes ;)

Oscar

Yes !!! We hebben er vaart achter gezet (afgelopen zondag opnames gemaakt), en de nieuwe BrouwTV aflevering is klaar. Weer eentje om trots op te zijn. Hij is wat langer dan de vorige keer, maar zeker weer de moeite van het kijken waard. Veel plezier met deze BrouwTV Aflevering


Johan_vL

Superleuk weer Oscar, dank je wel!! ik brouw mijn rookbier met Iraanse gerookte rijst, maar zo zelf je mout roken is natuurlijk super leuk.

Brouwgroet, J.

Mikel

Top dit!!!

Rinus

Telkens weer genieten van deze filmpjes, ik kijk al weer uit naar de volgende.

In deze aflevering zo mooi om te zien hoe onze verschillende hobby's zoals BBQ, koud roken e.d. zo mooi samen komen. Geweldig om bij de goede bieren ook bijpassende gerechtjes te maken, dit geeft inspiratie! TOP!  :groots:

Wijbrouwers

We hebben ons weer zeer vermaakt met deze aflevering. Leuk gedaan. En leuke combinatie van hobby en werk zo met die gerechtjes.

joenedu

Wat een verwennerij! En wat heeft hij het goed voor elkaar zo. Inderdaad mooi om te zien hoe verschillende hobbies samenkomen. Leuke aflevering!

seed7

Mooi.
Ook een hele tuin als keuken, mooi.
Moet hier toch eens aan de slag ....

Ingo

Pimmels

Erg leuke aflevering, veel inspiratie opgedaan!👍

HarryL

Wat een toffe aflevering :-)
En ook wat inspiratie opgedaan!

tdp

Mooi! Sowieso leuk om eens een pairing te zien tussen bier en spijs.

LAM

Leuk Oscar, die ga ik binnenkort eens bekijken.

TeVeHa

Citaat van: Oscar op 23-06-2021  17:53 uYes !!! We hebben er vaart achter gezet (afgelopen zondag opnames gemaakt), en de nieuwe BrouwTV aflevering is klaar.

Zéér mooie gemoedelijke aangename aflevering, tof om te volgen, verveeld nooit, top Oscar, pluim op je hoed.

Rinus

Ben vandaag begonnen met het eierdoosje rook experiment, ik rook graag "koud". Ik heb zo'n spiraal om te roken, maar die gaat steeds halverwege uit, dus ben benieuwd of dit wel werkt....

Roelof

Meer een kookprogramma dan een brouwprogramma ;).  Maar wel erg leuk.  :groots:

Qlobster

Prachtige aflevering Oscar. Wat langer dan normaal maar zeer de moeite waard.

Jurrian

Weer een toffe aflevering Oscar!

Jukkie

Superleuk gedaan; de liefde voor het brouwen / koken druipt van 'm af; mooi om te zien!    :D

Phoef

Iedere keer weer een leuke verassing als er een nieuwe aflevering online staat.
Keep up the good work!

hans100w


Hopfenfox

Leuk om te zien. Was het eindresultaat echt zo smerig? Daar kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen. Koffie, mandarijn en champagnegist. Drie op zichzelf best lekker ingrediënten, maar in de mix kan ik me niks lekkers voorstellen bij die combinatie...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.