Algemeen > Algemeen

Wheeler & Protz

(1/3) > >>

MO:
Het standaard boekwerk voor recepten dat door velen hier op het forum wordt gebruikt

Brew Classic European Beers at Home  
Graham Wheeler & Roger Protz  
13,34

heb ik vandaag binnen gekregen van bol.com

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=SQm-FLYrIyO-MfY9O4CAI1b9pQ4OpxSt5G4=?BOL_OWNER_ID=1001004000767828&Section=BOOK_EN&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

A3 had hem er ook al recent besteld. Een aanrader voor de hobbybrouwer en volgens mijn ervaring in geen enkele andere boekwinkel te krijgen (is bij mijn boekwinkel in Oss al sinds augustus in bestelling en de bierboom (www.bierboom.nl) zou voor me gaan zoeken maar is daar al een maand mee bezig.

ik ben zo blij met bol.com dat ik ze graag een beetje reclame gun. bestellen mensen!

gr
MO

Gio:
Mo, ik Heb 'm ook gelijk besteld.
Ben makkelijk over te halen als het over specifieke boeken gaat en internet is wel zo makkelijk. (heb nog 2 bestellingen lopen bij Bol.com)
Maar wat maakt dit boek echter zo gewenst?? (vroeg hij zich later af) :clownsmile:

Groet Johan

Johannes:
Goh, wat ben ik weer impulsief... mijn W&P is ook al onderweg.

:leren:

johannes

MO:
Er staan heel veel interessante recepten in van bekende Belgische, Nederlandse en Duiste bieren. De recepten schijnen heel aardig te kloppen.
gr
MO

Jeroen - Soest:
:biersmile: Ik heb dit boek al een paar jaar en ik ben er zeer over te spreken. Goede recepten, geeft ook ruimte om te experimenteren.

Prima boek.

Jeroen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie