Jever Fun

Gestart door Johannes, 06-05-2008 21:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johannes

Jever Fun? Ja, Jever Fun. Alcoholvrij bier. Jawel! Naar aanleiding van Adrie's onbedoelde bestelling heb ik een sixpack gekocht bij Trinkgut. En potverdikkie wat lekker zeg! Er mist wel 'iets' in de smaak, maar de frisheid is echt subliem ik meen me te herinneren dat dat nog wel eens mankeerde aan de Nederlandse alcholvrije varianten.

Een heerlijke dorstlesser! Zonet even 40 km gefietst, paar keer de Posbank op en af. Als je dan thuis komt lust je wel wat lekkers en wat nou liever dan een biertje? Dit is echt niet het laatste sixpack wat ik heb gekocht. Ik gooi op het werk een paar flessen in de koelkast. Wel lekker met dit weer  :biersmile:

Oscar

Citaat van: Johannes op 06-05-2008  21:21 uIk gooi op het werk een paar flessen in de koelkast.

Nou, die mogen er nu wel uit hoor..!! :proost:

oranjeboombiertje

Ik zit nu aan de Jever fun. Ik moet toegeven dat de geur echt geniaal is, de hopwalmen komen je tegemoet. De smaak echter, vind ik slap er is (bijna) geen bitterheid te bekennen.

Dan heb ik toch liever een Oranjeboom malt (ben ik weer met mijn Oranjeboom), dat is echt knalbitter in vergelijking met alle andere malts, wat een mooi spul is dat.

 :degroeten:
Wesley

MO

27. Jever Fun
Herkomst:   Jever
Internet   http://www.jever.de/index_jever_website.jsp
Internet info   5 bieren, oa light en lime
Fles:      0.5 L
Alcohol:   0%
Gedronken   6/4
Tht:      2/5
Prijs:      0,68
Etiket:      prachtig, strak, groene fles
Etiket info   90 kcal/500 ml en 2,35 g eiwit, 14 g koolhydraten
Kleur:      helder, blond tot lichtblond
Schuim:   OK
Geur:      veel hop en veel karton
Smaak:      karton, leeg, geen body, is het hop, karton of de typische alcohol-vrij bijsmaak. Doordrinken: het is even wennen, het is niet heel slecht
Beoordeling:   matig

Ik was dus niet zo onder de indruk.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.