Tripple-B stelt zich voor

Gestart door Tripple-B, 04-02-2008 20:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tripple-B

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bart en ben reeds 25 jaren jong.

Al een jaar of twee struin ik dit forum af naar informatie over bierbrouwen, toch eens tijd om eens wat te vertellen over mijn achtergrond. In 2002 heb ik met scouting meegedaan aan de BIK (Brouwers Interesse Kamp). Na drie jaar (en twee succesvolle bieren) als deelnemer mee te hebben gedaan leek het mij wel aardig om het brouwen ook bij mijn scoutinggroep te introduceren. In 2006 was het dan zover, 5 koppels/ troppels die samen 200 Liter zijn gaan brouwen.

Foto's van deze brouwpartij zijn hier en hier en het bottelen daar te vinden.

Na deze sessie hadden we de smaak te pakken en zijn er nog vele goede biertjes gebrouwen. Inmiddels draai ik nu twee jaar mee als leiding bij het BIK en organiseer ik nog steeds de brouwpartijen op ons clubhuis.

Na mijn studie organische chemie aan het HLO ben ik gaan werken. Het bedrijf waar ik nu voor werk vertegenwoordigt een aantal buitenlandse informatiediensten. Je moet hierbij denken aan vooral wetenschappelijke publicaties en octrooi-informatie.

Onze laatste bieren staan nu na te gisten op de fles en ik kan niet wachten om deze te proeven. En daarna, dat zien we wel, er is hier op dit forum vast nog wel een leuk receptje te vinden.

Groeten,
Bart





Oscar

Bart,

Leuke fotosessies! En welkom hier op het forum...

 :brouwen:

Caspar

Welkom! Ziet er gezellig uit op de foto's ;). Ik hoop dat de biertjes lekker worden :proost:.

kleinemans

Leuk om te zien dat er meer mensen zijn hier die naast het brouwen ook een liefde hebben voor old skool Nintendo!
:groots:

Als je in de buurt van Amsterdam woont daag ik je graag uit voor een competetief potje Super Mario Kart  ;D

Tripple-B

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mariokart (SNES) nu wel in mijn bezit heb, maar nog bar weinig heb gespeeld. Dat wordt dus wel ff oefenen.

Als de WII-versie dit jaar uitkomt ga ik graag de uitdaging aan, die kan tenminste online!

kleinemans

Ik heb Mariokart een jaartje of tien achter elkaar wekelijks gespeeld dus dat wordt inderdaad even oefenen. Met die Wii versie maak je zeker meer kans, dus die afspraak staat dan in elk geval!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.