12-04-2008 Forumuitje Burg Bieren Ermelo

Gestart door Jacques, 04-02-2008 15:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De-Geert

Citaat van: Oscar op 17-04-2008  15:17 uHee, ik heb niets tegen hardrockers hoor. Ik had vroeger ook een matje... ;D ;D

 :duimop:

Caspar

Een matje... Vara's Vuurwerk met Henk Westbroek ::)... Ik geloof dat ik meer van de Dynamo Open Air generatie ben ;D.

William

Ik was meer van Betonuur van Alfred Lagarde en van Stampij met Hanneke Kappen  >:D

Sietze K

Citaat van: William op 17-04-2008  20:50 uIk was meer van Betonuur van Alfred Lagarde en van Stampij met Hanneke Kappen  >:D
Dat is toch van iets minder kort geleden.  >:D  maar ik kan het me nog wel herinneren.  ;D Sietze

Jaap

Op de website van Hanneke kun je nog een oude uitzending beluisteren (juli 1981).
Staat onder muziek.

William

Citaat van: Sietze K op 17-04-2008  21:15 uDat is toch van iets minder kort geleden.  >:D  maar ik kan het me nog wel herinneren.  ;D Sietze

Tja, de dinsdagmiddag en woensdagavond zijn niet meer wat ze geweest zijn. Gelukkig toch nog een paar ouwe l.ll.n op dit forum  :D

William

Citaat van: Jaap op 17-04-2008  21:27 uop de website van Hanneke kun je nog een oude uitzending beluisteren (juli 1981)
staat onder muziek

He, leuke site. Direct weer even "the one who can screw" beluistert  :o
Ik voel me weer helemaal jong als ik de aflevering van Stampij beluister in de tijd van NWOBHM (new wave of British Heavy Metal). Zowat net zo goed als een London Ale gist  ;D

bob

Citaat van: William op 17-04-2008  21:33 uhe, leuke site. Direct weer even "the one who can screw" beluistert  :o
Ik voel me weer helemaal jong als ik de aflevering van Stampij beluister in de tijd van NWOBHM (new wave of British Heavy Metal). Zowat net zo goed als een London Ale gist  ;D


Hey William , hier zit er nog zo eentje.
Ik heb in die tijd al die programma's opgenomen maar natuurlijk door verhuizingen en zo kwijtgeraakt.
Toch blijft het geweldig om weer te horen.

Arie

Het lijkt hier het Praatcafé wel. Volgens mij ging dit topic over het forumuitje.

Oscar

De dag na dit uitje hebben we ook een bier gebrouwen. Dat is bij mij ondertussen al gebotteld en drinkbaar.
Ik had zo'n 6-7 liter meegenomen en vergist met de S-33. Is best wel een lekker bier geworden. Lijkt een beetje op een Irish Red.. :proost:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.