02-08-2008 Burg Bieren Bierfeest

Gestart door Menno, 25-01-2008 13:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caspar

Misschien dat ik ook nog even kom koekeloeren, maar ik ben er niet zeker van... te druk druk druk :-\.

Johannes

Citaat van: Menno op 31-07-2008  21:41 uEn zijn JWVG en Johannes ook van de partij?

Helaas niet, ik heb een verjaardag. Misschien volgend jaar beter, want het lijkt me erg gezellig.

Oscar

Citaat van: Menno op 31-07-2008  21:41 uOscar, hoe laat kom jij?

Ik rijd mee met Huttekloas, beetje drinken, beetje tappen... Gezellig... Ik ben er rond 11.00 uur. ;D

Hopmans

CiteerHuttekloas
Kan je de volgende keer eens zo'n biertje meenemen Oscar?

Prettige dag morgen.
 :proost2:

Oscar

Citaat van: Hopmans op 02-08-2008  00:30 uKan je de volgende keer eens zo'n biertje meenemen Oscar?

Doe ik. Helaas ben ik vandaag toch niet aanwezig. Een andere afspraak, die ik toch belangrijker vond is er tussendoor gekomen... :)

Hopmans

Kan maar één ding betekenen: Vrouwlijk schoon.
 ;D

Menno

Oscar, wat zeg je me nou? :'(

Citaat van: Hopmans op 02-08-2008  10:50 uKan maar één ding betekenen: Vrouwlijk schoon.
 ;D
Hahahah, Louis-II is weer scherp! Zou hij het verklappen?  :weetniet:

oranjeboombiertje

Sucses op je date Oscar ;)

Aan de mensen, die nu ondetussen al lekker wat bier op hebben, veel plezier daar. Als jullie een vreemde man achter de tap van maasland zien, dat is mijn werkgever. Die belde mij net op dat het erg gezellig is en Frans nergens te vinden ;D

 :degroeten:
Wesley

William

Citaat van: Oranjeboombiertje op 02-08-2008  17:58 uDie belde mij net op dat het erg gezellig is en Frans nergens te vinden ;D

Klopt, ik heb zelf waargenomen dat hij gezellig elders stond in te nemen. Het was gezellig druk met vooral veel vakantievolk, je weet wel net iets te zwaar, tatoeages... kortom waar je veel plezier mee kunt hebben.

Het lekkerste bier dat ik vanmiddag heb gehad was de Honey Porter van Klein Duimpje  :biersmile:

Menno

Deze was erg lekker, William, ik moet je gelijk geven!  :duimop:
Maar jou heb ik niet gezien?  :weetniet:

Ik heb wel o.a. Jantje gezien, evenals Frans (maar weinig aan de tap :pan:), Lorenzo en Jan Nijboer. Laatstgenoemde was vrij uitgesproken over amateurbrouwen. Bekende van je, Jacques? :weetniet:

OK, kort geweest ivm drie kinderen, waarvan de oudste twee geregeld niet actief meewerkten... ::)
Verder wel erg leuk gehad, erg druk. samenvol

William

Citaat van: Menno op 02-08-2008  20:17 uMaar jou heb ik niet gezien?  :weetniet:

Ik ben er van half twee tot ongeveer drie uur geweest. Daarna nog een half uurtje geshopt in de winkel. Nog wel even gekeken of jij er was maar niet gezien  :-[ . Ook nog even in het varken gekeken maar ook daar was je niet of stond je in de rook verstopt :pan:

Menno

Ik ben na 15:00 uur gearriveerd, dochterlief lag nog als een prinsesje te ronken. En slapende beesten moet men niet wakker maken... ;D

En zóveel rook ik ook weer niet, het varken was dapperder bezig... :o

Volgende keer beter?  ;)

Menno

Ik heb wél een stukje opbouwende kritiek t.a.v. Burg: regel iets voor kinderen, een aparte kinderhoek met bijv. een springkussen en spelletjes voor 3-12 jaar (kleurpotloden, puzzels etc). De kosten zijn het voor laatstgenoemden niet, een bezoek aan Zeeman, Action, Wibra o.i.d. en je bent er al! :duimop:

Marcel

Ik ben gisteren ook weer geweest, nu voor de tiende keer. De afstand is voor mij goed te doen. In de loop van de jaren heb ik het festival steeds groter en drukker zien worden. Het vakantiegehalte is inderdaad hoog, aan het eind van de dag geeft dit vaak leuke taferelen. Veel mensen zijn de zware bier niet gewend.
Ik heb wel eens met Jan gesproken of het niet te druk werd en hij toch met een ruimteprobleem komt. Zou een andere locatie niets zijn. Jan wil op deze locatie blijven en absoluut niet groter worden qua festival. Verder heb ik begrepen dat de brouwers er graag komen en dat ze na de dag totaal uitverkocht zijn. Ik wil het team wel een compliment geven want ieder jaar is het perfect georganiseerd.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.