RVS bruissteentjes, gezamenlijke inkoopactie?

Gestart door Menno, 08-01-2008 13:08 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Glorfindel

Citaat van: Menno op 24-01-2008  13:24 u
  • Glorfinder - onbekend

Twee maal graag, de dikke lijkt me prima.

Je hebt trouwens mijn naam verkeerd geschreven. :pan:

 :degroeten:

MO

Ik zou toch alleen de bestelling doen in Nederland, omdat ik een bedrijf heb? Dan kan ik dus alleen de dunne bestellen.

Glorfindel

Citaat van: MO op 25-01-2008  11:54 uIk zou toch alleen de bestelling doen in Nederland, omdat ik een bedrijf heb? Dan kan ik dus alleen de dunne bestellen.

Ik heb een voorkeur voor de dikke, maar als het dun wordt is dat ook prima. Ik flans wel wat in elkaar.
Ik zou er, ook als het dun wordt, nog steeds graag twee willen hebben.

 :degroeten:

goom

En nu wachten tot het eindelijk gaat gebeuren.

EtP

Ik zou er ook wel 1 willen hebben.

Mvg Edwin

Emile

Hmmm, ik kijk nog maar heel sporadisch op dit forum (druk, druk, druk...), vandaar de late reactie. Doe voor mij ook maar een dunne.

Emile

ed

Hé Martin, op dit moment gebruik ik nog geen steentje maar heb het idee dat dat in de toekomst wel gaat gebeuren. Ik heb op deze topic verschillende prijzengezien. Wat nu de werkelijke prijs is, is me nog een raadsel. Maar doe mij er ook maar 1. Als je hem heb kom ik hem wel even ophalen.

ed

Bierke

Beste medebrouwers,

Een kort maar vervelend vraagje misschien. Het steentje met de kleine aansluiting zoals MO voorstelt te bestellen elders op dit forum. Past daar een gewoon slangetje van een aquariumpompje op? 'k Heb dit topic in het begin goed gevolgd maar het helemaal gaan nalezen is wat veel werk. Ik ben anders wel geïnteresseerd.

Met vriendelijke brouwgroeten,
Bierke

Oscar

Citaat van: Bierke op 31-01-2008  21:00 uPast daar een gewoon slangetje van een aquariumpompje op?

YEP !!

Oscar

Citaat van: MOZo, al 15 steentjes. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om Alltech te bellen, het is erg druk op het werk.

Doe rustig aan, we hebben geen haast (toch ?)

EBC

MO,

Ik sta op je lijst, maar heb me nooit aangemeld. Haal me er gerust af.


De-Geert

Hee MO!
Ik heb je vorige week (woensdag) gemaild, maar sta nog niet als bevestigd bij dat andere topic.

Groeten!
Geert

MO

Heren, de prijs is bekend. Kosten worden 20,83 per steentje. Dit is exact de Alltech prijs, ik doe het voor niets. Daar komen nog 1 of 2 postzegels bij om ze te versturen naar jullie.

Graag alleen bericht als je niet accoord bent met deze prijs. Ik ga over ongeveer een week bestellen. Ik twijfel nog over 20 of 25 steentjes. Ik wil dus ruim bestellen voor eventuele nabestellingen.

Bierke

Beste MO,

Nu ik hoor dat je ruim gaat bestellen wil ik er nog bij als dat kan?
Graag voor mij ook 1 steentje!

Hartelijk dank!
Met vriendelijke brouwgroeten,
Bierke

P.S.: ik mail je best mijn gegevens, niet?

skoolmeester1

  :lessmile: Ja, ik wil ook een bruissteentje.

Veel groeten, Skoolmeester   :proost:

MO

Skoolmeester, een late reactie van jouw kant. Maar geluk: ik heb nog niet besteld. Zal toch weer volgende week worden. Sorry daarvoor, maar het is behoorlijk druk op het werk en met mijn commerciele brouwsels.

Kun je nog even je gegevens mailen naar muifelbrouwerijapestaartgmail.com? Alvast bedankt.

Oscar

Citaat van: MO op 29-02-2008  22:15 uik heb nog niet besteld. Zal toch weer volgende week worden.

Doe rustig aan, we hebben geen haast hoor... :biersmile:

Menno

Martin, bestelde je uit voorzorg een paar extra steentjes?  ;)

Een man op het gilde had interesse, maar ik weet zijn naam niet...  :-\

MO

Iets concreter graag. Ik denk dat ik over 1-2 weken ga bestellen. De bestellingen blijven maar binnen komen vandaar.

Menno

Citaat van: MO op 02-03-2008  23:23 uIets concreter graag. Ik denk dat ik over 1-2 weken ga bestellen. De bestellingen blijven maar binnen komen vandaar.

Heb het al gevonden:
Citaat van: MO op 21-02-2008  10:10 uIk twijfel nog over 20 of 25 steentjes. Ik wil dus ruim bestellen voor eventuele nabestellingen.

Je behoud dus een paar extra exemplaren, voor diegenen die achteraf alsnog geïnteresseerd zijn!  ;)

MO

Ik zit nu op 28 steentjes. Ik ben niet van plan meer te bestellen dan er besteld zijn (snap je?). Mensen die nog een steentje willen, moeten dit voor vrijdag 7 maart 9:00 aangeven.

Menno

Martin, helemaal helder!  ;)

Ik heb het collega-gildelid sowieso verwezen naar dit forum. Keuze ligt ook wel een beetje bij hemzelf!  :weetbeter:

 :degroeten:

Pjot

Beste Mo,

Ben een tijdje off-line geweest en heb de sluitingsdatum gemist lees ik nu.
Mocht je er nog één over hebben (wat niet zo is als ik het juist lees), dan hou ik me bij deze aanbevolen.

Groet Peter.

Menno

Hoi Martin,

Kan je al een tipje van de sluier oplichten over de status? Ik heb na één keer gebruiken mijn keramische steentje met schoonmaken (nota bene met spoelen onder de kraan) deze naar de eeuwige jachtvelden zien gaan...  :echtboos:

Ik heb nog overwogen de truc van Henielma te gebruiken, maar 'voor de eenvoud' de tip van Hopmans gehanteerd.  ;)

Met proostend groeten,
Menno

Hopmans

CiteerIk heb nog overwogen de truc van Henielma te gebruiken.
Dit is trouwens een schitterende truuk.
Ik ken mensen die van het bruissteentje af willen om dit te gaan doen.
Uit hygienisch oogpunt is dit zelfs nog beter als een keramisch steentje.
Weet jij wat voor meuk zich schuil houdt in zo'n steentje?
Dit is lekker te overzien, en spotgoedkoop.
Ik ga binnenkort beluchten met een zuurstofboost, en dan ga ik deze methode ook hanteren.

 :degroeten:


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.