RVS bruissteentjes, gezamenlijke inkoopactie?

Gestart door Menno, 08-01-2008 13:08 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: Adrie op 13-01-2008  21:11 uOK, bij ongewone voorvallen. Maar bij de bereiding van het drinkwater zelf niet.

Dat heb ik toch niet beweerd.

Reinier

Met belangstelling heb ik het berichtje gelezen over de gezamenlijke inkoop van RVS bruissteentjes. Ik doe graag mee!

Hoe nu verder?

skoolmeester1


MH

Ik ben ook wel geïnteresseerd.
Ik zag dat deze bruissteentjes bij Northernbrewer.com (http://www.northernbrewer.com/aeration.html) maar $12,99 kosten (=€8,84). Je hoeft dan alleen maar verzendkosten te betalen en geen invoerrechten. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag wat dan de verzendkosten zijn maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.

 :proost2:

Marcel

wiwi

Er is duidelijk belangstelling, mezelf incluis, voor een inox bruissteentje maar is er ook al effectief een initiatief naar aankoop toe? Menno had namelijk geen credit card… of heb ik het mis?

MH

Ik heb ook antwoord van Northernbrewer.........verzendkosten bedragen $62,74 (=€42,52)  :nut:
Ze zeggen ook nog : 'The rates increase in proportion to the weight and size of your goods'

Dat wordt hem dus zeker niet  ;)

Menno

Citaat van: wiwi op 17-01-2008  22:08 uEr is duidelijk belangstelling, mezelf incluis, voor een inox bruissteentje maar is er ook al effectief een initiatief naar aankoop toe? Menno had namelijk geen credit card... of heb ik het mis?

Correct, ik heb géén credit card.  ;)

Ik begreep dat MO geopperd had dit op te willen pakken???

MH

Bij morebeer.com kost een 'diffusion stone' $12.50 (http://morebeer.com/view_product/18252/102281)
Ik heb ze ook een mail gestuurd met de vraag wat de verzendkosten zijn. Het antwoord van Morebeer.com:

'The prices for international shipping depend mostly on weight. 
For instance, a two pound package would ship via USPS Priority for $24.00'

Het gewicht van zo'n steen is 0,19 lbs dus je zou er 10 kunnen bestellen voor dezelfde verzendkosten....wat dan neerkomt op $14,90 per steen.
Lijkt me ook niet echt duur. Misschien komen er dan nog wel invoerrechten bij.

 :proost2:

goom

Ik hoor graag wat het gaat worden.
Zou wel leuk zijn als we er op korte termijn uitkomen.

Menno

Als ik even dit topic door-scroll dan kom ik tot de volgende geïnteresseerden:
  • Glorfinder
  • Menno
  • Bazje
  • Sietze K
  • Artur
  • Loghum
  • Goom
  • Jacob
  • Marcel en Johnny
  • Emile
  • Van Egmond
  • Skoolmeester1
  • MH

Martin, is dit voldoende om wat op te (kunnen) starten?  ???

Oscar

Menno, schrap mij maar ff van die lijst. Ik ga eerst ff kijken naar een krachtiger pompje (ik heb als die rvs van Brouwland...) En mijn gilde leden melding zich wel of niet (voornamelijk niet helaas) op dit forum.

Menno


MO

Het is mij niet duidelijk of men een steentje wil met een dikke aansluiting (in Engeland te koop) of met een dunne aansluiting (bij Alltech of hoe heet het).

Oscar

Citaat van: MO op 23-01-2008  20:50 uof met een dunne aansluiting (bij Alltech of hoe heet het).

Dan ben ik wel weer geinteresseerd.... :D

De-Geert

Ik heb ook interesse in een rvs bruissteentje, en dan bij voorkeur een die past op mijn Brouwland-pompje. Dunne aansluiting dus.

goom


Sietze K

Citaat van: MO op 23-01-2008  20:50 uHet is mij niet duidelijk of men een steentje wil met een dikke aansluiting (in Engeland te koop) of met een dunne aansluiting (bij Alltech of hoe heet het).
Dunne aansluiting graag.

Jacques

Een dikke aansluiting kun je gewoon passend maken. De aquariumpomp die ik gebruik heeft een gewone aansluiting voor een luchtslangetje zoals elke aquariumpomp dat heeft. Het voordeel van een dikke aansluiting is dat je daar een stevige voedselveilige slang aan kunt maken die niet zomaar dichtklapt zodat de luchtstroom gegarandeerd is.

De-Geert

Citaat van: Jacques op 24-01-2008  08:27 uEen dikke aansluiting kun je gewoon passend maken.
Als dat zo is vind ik een dikke aansluiting ook prima, als'ie maar op mijn aquariumpomp past.

Menno

Citaat van: MO op 23-01-2008  20:50 uHet is mij niet duidelijk of men een steentje wil met een dikke aansluiting (in Engeland te koop) of met een dunne aansluiting (bij Alltech of hoe heet het).

Het is mij om het even. Dunne past rechtstreeks, dikke is ook te gebruiken (zie opmerking Jacques).  ;)

bazje

Citaat van: Menno op 24-01-2008  09:59 uHet is mij om het even. Dunne past rechtstreeks, dikke is ook te gebruiken (zie opmerking Jacques).  ;)

Helemaal mee eens !

Menno

  • Glorfinder - onbekend
  • Menno - maat maakt niets uit
  • Bazje - maat maakt niets uit
  • Sietze K - wil alléén dun
  • Artur - onbekend
  • Loghum - onbekend
  • Goom - wil alléén dun
  • Jacob - onbekend
  • Marcel en Johnny - onbekend
  • Emile - onbekend
  • Van Egmond - onbekend
  • Skoolmeester1 - onbekend
  • MH - onbekend
  • De-Geert - maat maakt niets uit
  • Oscar - wil alléén dun

MH

Ik zou alleen dun willen want ik heb een stop besteld met twee 10 mm gaten. 1 gat wil ik voor de slang van de pomp gebruiken en ik weet nu niet of daar zo'n dikke slang door kan.

 :proost2:

Sietze K

Citaat van: Menno op 24-01-2008  13:24 u
  • Glorfinder - onbekend
  • Menno - maat maakt niets uit
  • Bazje - maat maakt niets uit
  • Sietze K - wil alléén dun
  • Artur - onbekend
  • Loghum - onbekend
  • Goom - wil alléén dun
  • Jacob - onbekend
  • Marcel en Johnny - onbekend
  • Emile - onbekend
  • Van Egmond - onbekend
  • Skoolmeester1 - onbekend
  • MH - onbekend
  • De-Geert - maat maakt niets uit
  • Oscar - wil alléén dun
De voorkeur gaat uit naar dun. ;D

jacob

Mijn voorkeur gaat ook uit naar dun.
Jacob

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.