Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Liefmans failliet  (gelezen 10809 keer)

Offline Edgar

• Super lid
  • Land: be
Re: Liefmans failliet
« Reactie #25 Gepost op: 23-01-2008 10:49 u »
En gezien hun tripelhop-prijspolitiek zullen ze wel een paar ultraspeciaalflessen gaan uitbrengen voor € 38,- per fles. Grote genummerde fles, gouwe doppie, mooi leuterverhaal over ambachtelijk en foeder en eeuwenoud en hupsakee. Enfin, van mij mogen ze trouwen als Liefmans daarmee gered is. Als ze die zoetstoffen maar buitensmijten.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
    • Muifelbrouwerij
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2008 11:00 u »
Ik heb nog steeds niet geproefd of de La Chouffe sinds Duvel zo is verslechterd. Op zich is het een goede zaak dat Duvel Liefmans redt. En die zoetstoffen zullen allezins niet minder worden.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
« Reactie #27 Gepost op: 23-01-2008 11:15 u »

Offline JWVG

• Super lid
  • Well, that's just ..like ..uh.. your opinion, man!
« Reactie #28 Gepost op: 29-11-2008 17:27 u »
Ik heb vanmiddag een flesje Liefmans Goudenband gekocht, en schrok toen ik die zoetstof op het etiket zag staan  :o. Toen maar eens op het forum gezocht, en dit bericht over faillisement en zoetstof gevonden. Wat is nu precies de stand van zaken bij deze brouwerij?

:degroeten: JW.

Offline Koen

• Junior lid
  • **
« Reactie #29 Gepost op: 29-11-2008 20:02 u »
Duvel heeft 24 juni 2008 enkele activa uit het faillissement van Liefmans Breweries en de brouwerij Liefmans overgenomen. Alle merken van Liefmans zijn nu van Duvel: Liefmans Goudenband, Liefmans Kriek, Liefmans Framboise, Liefmans Oud bruin, Dentergems wit, Lucifer, Straffe Hendrik.

Duvel gaat zich toeleggen op de Liefmans bieren uit deze serie, de overige merken vinden ze minder interessant. Straffe Hendrik is alweer verkocht aan de oud-eigenaar "De Halve Maan" uit Brugge, die het in 1981 lanceerde.

(info uit Zytholoog)

En van een Goudenband liefhebber begreep ik dat de nieuwe Goudenband toch niet zo lekker is als de oude, hoewel er toen ook al zoetstof in zat.

Offline Hopmans

• Super lid
« Reactie #30 Gepost op: 30-11-2008 00:03 u »
Tja, zoetstof wordt bestraft met faillisement.

God is alziend.

Ik hoop dat het een goed bier wordt met de boys van den Duvel.

Hebben ze toch een vriendschappelijke band?

;)

Tags: biernieuws