Patrick stelt zich voor

Gestart door petjez, 16-12-2007 20:33 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petjez

Hoi,

ik ben Patrick. Ik besloot een aantal maanden geleden dat ik een nieuwe hobby nodig had. Aangezien ik graag een biertje drink leek het een makkelijke stap naar het zelf brouwen. Ik heb inmiddels een cursus gevolgd via 't Wort Wat en heb mijn eerste biertje in het gistvat zitten.

Een van mijn andere hobby's naast reizen is websites bouwen. Vandaar dat ik direct aan mijn nieuwe hobby van thuisbrouwer en website heb opgezet. Zie www.debrakkebrouwer.nl Op deze site probeer ik via een weblog bij te houden hoe de nieuwe hobby vorm krijgt. Ik pretendeer dus helemaal niet dat ik er maar een beetje verstand van heb. Het is zuiver een uiting van mijn ervaringen tot nu toe.

Overigens heb ik veel aan dit forum gehad om de details nog even na te lezen.

Groeten en brouwse,
Patrick Zonneveld

Hopmans

Reclame is niet toegestaan Patrik.

 :neenee:

Jacques

Patrick,

Allereerst van harte welkom op dit forum. Uit jouw bericht begrijp ik dat je al links en rechts het een en ander gelezen hebt. Ga daar vooral mee door want de hoeveelheid informatie op dit forum is heel groot.

Reclame in de berichten is inderdaad niet toegestaan. Daarom heb ik de titel van deze draad aangepast. Als je een website hebt mag een link vemelden maar geen aanprijzingen doen want dat zien we als reclame.

Het adres van je site kun je opnemen in jouw profiel. Als er dan op een klein wereldbolletje geklikt wordt bij jouw berichten kan men naar jouw site surfen.

Ik wens je veel plezier bij het deelnemen aan het forum. Want alleen degenen die berichten plaatsen kunnen de discussies die hier gevoerd worden beïnvloeden.

korek

Ik sluit me eens aan bij Jacques, welkom hier. Informatie staat hier op een hoog peil. Alles over bierbrouwen is te vinden op dit forum, zelf heb ik erg veel geleerd hier.

JeroenCV

Patrick, ook jij hartelijk welkom.  :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.