Ik zal er ook zijn. Allicht op zaterdag, zeker op zondag. Dominiek zal het Alvinnestandje bemannen en er zijn eigen bier Halleschelle aanprijzen. Je zal er ook de nieuwe Alvinne Extra Restyled kunnen proeven (Challenger, EK Goldings en Saaz vervangen door Chinook en Ammarillo, ondertussen de EBUtjes ook wat de hoogte in gejaagd

). Ik zal nu en dan wel in de Alvinnestand te vinden zijn, al hoop ik ook wat biertjes van de collega's te proeven.
Voor de Belgen op dit forum, of de Nederlander die al op donderdag of vrijdag in het land is, we houden een soort préZBFavondje in de brouwerij. Iedereen welkom. Meer info hieronder:
Op donderdag 28 en vrijdag 29 februari is de brouwerij (proeflokaal "Den Proefzolder" & onze kleine biershop "Den Bierzolder") open van 16 u tot ...
Je zal er uiteraard een aantal van onze eigen bieren kunnen proeven oa Alvinne Oud Bruin en Podge BI Stout van 't vat, de nieuwe Alvinne Extra Restyled (ook aanwezig op ZBF), Gaspar en Tripel.
Maar er is meer. Je zal een degustatieplank kunnen bestellen met de volgende bieren (geen van de bieren zal op het ZBF te proeven zijn):
- Rodenbach Vin de Céreal
- Westvleteren 12
- Pannepot Grand Réserva
- Podge BI Stout Oak Aged & blended
We krijgen sowieso een aantal buitenlandse bezoekers over de vloer, ook Bas en Hildegard van De Leyerth zullen aanwezig zijn. Zou je er ook graag bij zijn, geef me dan maar een seintje (kwestie van een beetje in te schatten hoeveel volk we mogen verwachten).
Glenn