Verslag en foto's bezoek Bamberg en Brau 2007

Gestart door Jacques, 17-11-2007 23:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Huub Krekels

Geweldig uitstapje lijkt mij. Ik was graag meegegaan. Mogelijk iets voor het volgende jaar. Leuke foto's!!!!
 :dansen:


Oscar

Belabberde kwaliteit, maar wel leuk om ff te zien... :D

Edgar

 ;D Grappig: Op Basicbrewing Radio deze week een interview met Peter Ausenhus van Worth Brewing Company in Iowa. Dan klik je eens op de link naar de brouwerij van die gast, dan op 'News and events' en dan zie je ineens jezelf, naast Bubs en Oscar, als achtergrond bij een broodje worst. Bizar!

Oscar

Lachen, vooral die voorgrond is tekenend!  ;D

Caspar

Hahaha, wat is het (brouw) wereldje toch klein ;).

William

Citaat van: Edgar op 27-12-2007  14:00 u;D Grappig: Op Basicbrewing Radio deze week een interview met Peter Ausenhus van Worth Brewing Company in Iowa. Dan klik je eens op de link naar de brouwerij van die gast, dan op 'News and events' en dan zie je ineens jezelf, naast Bubs en Oscar, als achtergrond bij een broodje worst. Bizar!

Zit je in de auto naar huis te luisteren naar de laatste podcast van BasicBrewing radio wordt er in eens over Edgar (A Belgium listener) gesproken. Hij schijnt Peter Ausenhus een bericht te hebben gestuurd over het toeval zichzelf op een foto op z'n website te zien naar aanleiding van de Brau 2007. Stuurt deze Peter een berichtje naar BasicBrewing radio over dit toeval en hoor ik dat weer op weg naar huis....

Bizar ;D

Oscar

Kijk en zo leg je kontakten.... ;D Lache man !

Edgar

LOL ik was nog aan 't twijfelen om die presentator te mailen, maar Ausenhus heeft het al gedaan. Grappig hoor. Ik had 't nog niet gehoord.


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.