Forum kledinglijn op herhaling

Gestart door Oscar, 21-10-2007 11:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koen snik

Als ik de rekening zou kunnen krijgen, misschien zelfs al in november, dat zou fijn zijn. Dan kan ik daar rekening mee houden.  ;D

Remco

Ik vin mooi !!

Het weer wordt ook allemaal steeds kouder dus een sweater kan ik wel gebruiken. :degroeten:

Oscar

De kleding is binnen!  :hoera:  Dat betekent dat bijna iedereen tussen kerst en oud & nieuw wellicht een pakketje kan verwachten... Ik ga mijn best doen het zo spoedig mogelijk te verzenden.

halikidee

OK, de kerst wordt moeilijk om te halen.
Maar kan ook nog steeds onder de kerstboom neergelegd worden.

koen snik


Oscar

Voor allen die betaald hebben en waarvan de kleding klaar was: de pakketjes zijn verstuurd en onderweg. Als tnt-post erg snel is dan krijgen jullie allemaal morgen een cadeautje, anders wordt het zaterdag of maandag... ;)

den_organolept

Zit die van mij daar ook al bij?  :D

Oscar

Citaat van: den organolept op 27-12-2007  17:15 uZit die van mij daar ook al bij?  :D

 :verbergen: nee, jij moet helaas even wachten tot 2008.... :-[

den_organolept

Dan geniet ik nog wel even van de voorpret  ;)

koen snik

Ik wacht nog steeds geduldig op mijn trui. :D  :)

Hopmans

Goed zo.
Geduld is een schone zaak.

 ;)

Remco

Jeuh !!!
Ik heb mijn pakketje vanmorgen gekregen !!
Even patsen met mijn nieuwe sweater  ;D



Thanks !!!

Oscar

Ik heb vernomen dat meneer TNT vanmorgen al pakketjes bezorgd heeft.  :D

[edit]
Remco, welkom bij de club.. ;D
[/edit]

Caspar

Ah, wat een imposante vertoning... je vriendin zal trots op je zijn in dit modieus gekleurde en slank passende maatpak ;D.

Welkom bij de gele truien club ;).

Jacques

Staat je goed Remco. Ik zie dat je jouw trui nog niet zo'n mooie ingebouwde spoiler heeft als bij mij. Maar wat nog niet is kan nog komen...

Oscar

Citaat van: Jacques op 28-12-2007  11:42 uMaar wat nog niet is kan nog komen...

Laten we er van maken : wat nog niet is, kun je nog voorkomen  ;D :D ;)

Menno

Oscar, hartelijk dank! :groots: Ik krijg nét door van het thuisfront dat mijn trui binnen is! :hoera:

Citaat van: Jacques op 28-12-2007  11:42 uStaat je goed Remco. Ik zie dat je jouw trui nog niet zo'n mooie ingebouwde spoiler heeft als bij mij. Maar wat nog niet is kan nog komen...
Ik durf de mijne niet (meer) op Internet te tonen...  ;D

 :degroeten:


spelfouten gecorrigeerd...  :pan:

koen snik

Ik heb mijn trui binnengekregen (en aan ;D). Bedankt nog :duimop: ;)

halikidee

Oscar Bedankt.
Heb de trui en shirt onder de boom gevonden
(mijn vrouw was zo aardig om deze onder de boom te leggen)

Nogmaals bedankt voor het regelen.

Groetjes

William

Hoi Oscar,

Ook ik kan me nu zowel in het geel als groen en in de zomer en winter vertonen in forumkledij! Wederom bedankt voor de coordinatie..  :groots:

William

René K

En ook in het hoge noorden is een pakje aangekomen.

Oscar bedankt!

 :dansen:

Oscar

Citaat van: William op 28-12-2007  18:29 uzowel in het geel als groen

Nu maar hopen dat vrouw lief zich er niet groen en geel aan gaat ergeren.. ;D ;D ;D

Johannes

Citaat van: Oscar op 28-12-2007  18:59 uNu maar hopen dat vrouw lief zich er niet groen en geel aan gaat ergeren.. ;D ;D ;D

Dat sluit ik niet helemaal uit   ::) Laat ik het zo zeggen vrouwlief is niet erg gesteld op de kleurstelling van de trui...

William

Citaat van: Johannes op 28-12-2007  19:09 u....vrouwlief is niet erg gesteld op de kleurstelling van de trui...

idem dito hier - vooral het geel werd met afgrijzen bekeken. Groen doet het iets beter.

Menno

Kom-kom, alle vrouwen zeuren zeggen hetzelfde...  ;D

Laat je niet in je trots krenken, mannen. Wees trots!  :bokser:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.