Hobbybrouwen > Brouwsoftware

Voortgang Ontwikkeling BrouwVisie

(1/118) > >>

Oscar:
Beste forummers, en vooral BrouwVisie gebruikers,

In deze draad wil ik graag melden met welke onderdelen in BrouwVisie ik bezig ben of bezig ga zodat jullie weten wat je in een volgende versie/update kunt verwachten.

Veel discussie hierin is niet nodig lijkt mij daar zijn andere draadjes voor. Dus deze draad is puur voor logging van mijn kant en ter raadpleging van jullie kant.  ;)

:bijdrage_forum:

Oscar:
Voor de volgende update (versie 1.2) wil ik de volgende onderdelen aanpakken (Buiten de bugfixes om):

* Verfijning XML import/export : Van Adrie heb ik een lijst gekregen van gegevens welke nog niet juist ge´mporteerd worden. Deze zullen
   aan de import en de export worden toegevoegd.
* Er komt een print mogelijk voor een overzicht van je recepten/brouwsels met daarop : Recept kenmerk (Batch nr), Naam recept, % alcohol, Kleur &
   Bitterheid.

:degroeten:

Oscar:
Beste forummers,

Bovenstaande klus is geklaard. De XML Import/Export is nog stukken verbeterd en er zijn weer enkele bugs opgelost. Momenteel nog wat checks uitvoeren en dan een volgende update klaar maken. Ik verwacht deze week nog wel update... Ik schat vrijdag of zo...

:degroeten:

Oscar:
Zo ik meld het maar even in dit topic....

In de volgende versie zit de volledige artikel database van Brouwland. Ik moet nog even kijken of ik de wijnspecifieke produkten er tussen uit filter. Deze database wordt dan 2 keer per jaar ge-update.
Deze "module" is ter voorbereiding op een andere module  die er later nog inkomt....

Soms is plaatjes kijken leuker, maar als je even een prijs van een hop op wilt zoeken of iets anders wat je nodig hebt kun je dit in de toekomst gewoon in BrouwVisie doen....met up to date prijzen  :duimop:

lijsjelorresnor:
Ik vind Brouwland altijd nogal aan de prijs, heb je ook idee om die van bv VanderKooy in te voeren?

Dirck

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie