Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Niksken  (gelezen 986 keer)

Offline Niksken

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Gastenverblijf "De Pepelinck" www.depepelinck.be
    • Gastenverblijf "De Pepelinck"
Niksken
« Gepost op: 09-09-2007 14:09 u »
Hallo allemaal,

Even kort voorstellen: ik ben Nik, 21 jaar, student chemie aan de UGent
Ik ben al een tijdje op het forum aan het lezen en ik moet zeggen dat ik er al veel van opgestoken heb. Ik heb een paar jaar terug al eens iets proberen brouwen, maar zonder succes (er is iets misgelopen met de hergisting op fles).
Ik had ook niet het juiste gereedschap. Dit moet wel op te lossen zijn met alle richtlijnen die ik hier intussen al gelezen heb.
Het enige wat ik niet kan vinden is een leverancier hier bij mij in de buurt. Ik woon in Ninove (net onder Aalst, tussen Gent en Brussel) en Brouwland is van hieruit wel een serieuze afstand.
Kent er iemand leveranciers van grondstoffen bij mij in de buurt?

Alvast bedankt!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Menno

• Super lid
  • Land: nl
  • PINT moet GROTER!
Re: Niksken
« Reactie #1 Gepost op: 09-09-2007 15:38 u »
Het enige wat ik niet kan vinden is een leverancier hier bij mij in de buurt. Ik woon in Ninove (net onder Aalst, tussen Gent en Brussel) en Brouwland is van hieruit wel een serieuze afstand.
Kent er iemand leveranciers van grondstoffen bij mij in de buurt?

Welkom Nik! Ik ben uit het hoofd niet zo bekend met de kaart van BelgiŽ. Misschien als je op Brouwland en klikt op Verdelers, Europe en Belgium, dan kan je je eigen regio bekijken!  ;)

Offline stoker

• Vol lid
  • Land: 00
Re: Niksken
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2007 10:41 u »
Ik heb in het begin van de vakantie bier gebrouwen met een eerstejaars chemie van Ugent.  :)  (nelson)

Tags: