Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ik gooi mezelf in de groep...  (gelezen 991 keer)

Offline der Tinus

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Ik gooi mezelf in de groep...
« Gepost op: 06-09-2007 19:52 u »
Ahoy mensen,

Ik heet Maarten en kom uit midden-Limburg. ik word binnenkort 18. Mijn hobbies zijn vooral muziek (ik drum) en misschien binnenkort wel bierbrouwen. Ik heb me hier aangemeld omdat ik bier ga brouwen voor mijn profielwerkstuk.
Ik vind het trouwens een geweldige site, betere informatie dan dit krijg je niet.

Maarten.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
Re: Ik gooi mezelf in de groep...
« Reactie #1 Gepost op: 07-09-2007 08:16 u »
Hoi Maarten,

Welkom hier.

Succes met je profiel werkstuk. Wat het best werk is zelf de informatie zoeken, vinden, bekijken en eventuele vragen op dit forum stellen.

En natuurlijk zelf beginnen met brouwen :brouwen: en blijven brouwen, ook als je profielwerkstuk erop zit. Want brouwen is verslavend.

Tags: