Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Raar zonder ikoonjes.  (gelezen 3745 keer)

Offline Plezierbiermaker

• Vol lid
  • Land: be
  • bier maakt het brouwen aantrekkelijk
Raar zonder ikoonjes.
« Gepost op: 01-09-2007 14:52 u »
Hoi bazen van dit forum.

Ik heb een probleempje.
Sinds korte tijd bij het opstarten van hobbybrouwen zie ik geen ikoontjes en foto's en dergelijke meer.
Bij de homepagina zie ik zelfs geen menu meer.
Kan u me vertellen hoe dit komt.
En indien mogelijk dit op te lossen.

groetjes nog van bierduppie.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Johannes

• Super lid
  • Land: nl
    • De Brouwketel
Re: raar zonder ikoonjes.
« Reactie #1 Gepost op: 01-09-2007 15:44 u »
Ik vermoed dat het een firewall kwestie is. Probeer deze eens uit te zetten of wat minder 'scherp' af te stellen. Ik heb een soortgelijk probleem gehad.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Raar zonder ikoonjes.
« Reactie #2 Gepost op: 02-09-2007 00:37 u »
Aan de instellingen van dit forum is de laatste tijd niets veranderd. Probeer de suggestie van Johannes of verwijder alle cookies en tijdelijke internetbestanden. Er is hiervoor een handig programma beschikbaar. www.ccleaner.com/

Tags: