Wat verwacht jij van nieuwe brouwsoftware

Gestart door Jacques, 26-08-2007 10:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronnie

Citaat van: Mr.Yeast op 26-08-2007  21:19 uIk dank God op mijn blote knieen dat ik Promash niet hoef te gebruiken. Wat een ballenprogramma.  :degroeten:

Eindelijk iemand die dat durft zeggen!

Oscar

Citaat van: Mr.Yeast op 27-08-2007  07:10 uVolgens mij moet dit makkelijk te doen zijn.
De moutstorting zijn records in een receptbestand lijkt me.

Niet helemaal, Er is een recepten bestand en een ingredienten bestand, dus dat bemoeilijkt het geheel ietsje. Maar in de vorm van een soort rapportage functie zie ik wel een mogelijkheid. Ik denk hier al over na. Wordt in een update na de release...

hansHalberstadt

Citaat van: Oscar op 27-08-2007  09:45 uNiet helemaal, Er is een recepten bestand en een ingrediĆ«nten bestand, dus dat bemoeilijkt het geheel ietsje. Maar in de vorm van een soort rapportage functie zie ik wel een mogelijkheid. Ik denk hier al over na. word ik een update na de release...

In Bierpro zit het commentaar (de aantekeningen zoals Jacques bedoelt) inderdaad in een recordstructuur. Je kunt juist omdat je vaak op dezelfde manier werkt heel makkelijk alle commentaar automatisch overnemen uit een ander recept.
Dat zou dus in BrouwVisie ook gemakkelijk moeten kunnen.
 

Oscar

Citaat van: Jacques op 26-08-2007  22:20 uVerder verander ik regelmatig in mijn manier van werken. Ik kan mij niet voorstellen dat ik daarin alleen sta. Het is dan wel handig om achteraf te kunnen achterhalen hoe je nu precies gewerkt hebt.

In de release van BrouwVisie zit in de recepten module een tabblad voor aantekeningen. Dus voorlopig kun je daar je details kwijt. Indien je hier zelf een bepaalde voorstelling van hebt hoor ik het graag.,..

Citaat van: Jacques op 26-08-2007  22:20 uNogmaals, het meest jammere vind ik dat je niet kunt zoeken in de recepten om snel bieren terug te vinden waarin een bepaalde mout- of hopsoort gebruikt is.

In de eerste programma-update van BrouwVisie zal dit erin zitten..een leuke uitdaging om te maken.... :bijdrage_forum:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.