Nieuwe forumnaam

Gestart door Ronnie, 23-08-2007 12:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronnie

Dag mensen,
Ben terug even van forumnaam veranderd.

Eerst gebruikte ik mijn é-mailadresvoorzetsel, nadien Lobosbrouwer, maar dat zijn allemaal zo onpersoonlijke namen.

Heb dus geruild voor mijn roepnaam zoals ze me kennen. Vind ik beter want van sommigen vind ik het zo vervelend als ik hun voornaam niet ken. Dat is toch niet plezierig als je iemand moet aanspreken met hallo Pad, Drinkebroer, Schaepekop... (van deze laatste gelukkig kunnen vinden dat ie Jan noemt!)

Ga kortelings ook mijn Avatar veranderen, moet een tekeningetje worden van het oude kapelletje rechtop mijn woonst.
dat is nu ook gebeurd, zelfde dag om 13 uur.

Oscar

Citaat van: Ronnie van 't Lobos op 23-08-2007  12:25 uVind ik beter want van sommigen vind ik het zo vervelend als ik hun voornaam niet ken. Dat is toch niet plezierig als je iemand moet aanspreken met hallo Pad, Drinkebroer, Schaepekop... (van deze laatste gelukkig kunnen vinden dat ie Jan noemt!)

Ronnie, dat ben ik met je eens ! In jou geval wisten we wel hoe je heet hoor ;D Maar van sommigen weet ik inderdaad niet hun echte voornaam of moet ik toch echt even nadenken. Indien je inderdaad serieus op dit forum mee discussieert en mee denkt is het wel prettig als je weet hoe die persoon heet. Zeker ook als je deze op festivals en wedstrijden tegenkomt.


Adrie

Mee eens. Kijk eens naar Louis eh... Hoppie eh... Mr Yeast.


Hij heet Louis, op het forum heet ie Mr Yeast, maar iedereen noemt hem Hoppie...  :weetniet:

Ronnie

Citaat van: Adrie op 23-08-2007  13:11 umaar iedereen noemt hem Hoppie... 

Ach ja, juist, van die Avatar met die kettingrokende hopbel! was wel een leuke avatar.

Zal voor de kenners wel roepnaam Hoppie blijven denk ik.

Menno

Citaat van: Ronnie van 't Lobos op 23-08-2007  13:56 uvan die Avatar met die kettingrokende hopbel! was wel een leuke avatar.

Volgens mij is hij gestopt...  ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.