Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Nieuwe forumnaam  (gelezen 1187 keer)

Offline Ronnie

• Reynaert Wijn- en Bier Gilde
  • Super lid
  • Land: be
  • Medewerker Reynaert Wijn-makers & Brouwers Gazet
Nieuwe forumnaam
« Gepost op: 23-08-2007 12:25 u »
Dag mensen,
Ben terug even van forumnaam veranderd.

Eerst gebruikte ik mijn -mailadresvoorzetsel, nadien Lobosbrouwer, maar dat zijn allemaal zo onpersoonlijke namen.

Heb dus geruild voor mijn roepnaam zoals ze me kennen. Vind ik beter want van sommigen vind ik het zo vervelend als ik hun voornaam niet ken. Dat is toch niet plezierig als je iemand moet aanspreken met hallo Pad, Drinkebroer, Schaepekop... (van deze laatste gelukkig kunnen vinden dat ie Jan noemt!)

Ga kortelings ook mijn Avatar veranderen, moet een tekeningetje worden van het oude kapelletje rechtop mijn woonst.
dat is nu ook gebeurd, zelfde dag om 13 uur.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Nieuwe forumnaam
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2007 12:37 u »
Vind ik beter want van sommigen vind ik het zo vervelend als ik hun voornaam niet ken. Dat is toch niet plezierig als je iemand moet aanspreken met hallo Pad, Drinkebroer, Schaepekop... (van deze laatste gelukkig kunnen vinden dat ie Jan noemt!)

Ronnie, dat ben ik met je eens ! In jou geval wisten we wel hoe je heet hoor ;D Maar van sommigen weet ik inderdaad niet hun echte voornaam of moet ik toch echt even nadenken. Indien je inderdaad serieus op dit forum mee discussieert en mee denkt is het wel prettig als je weet hoe die persoon heet. Zeker ook als je deze op festivals en wedstrijden tegenkomt.

Offline Adrie

• Super lid
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2007 13:11 u »
Mee eens. Kijk eens naar Louis eh... Hoppie eh... Mr Yeast.

Hij heet Louis, op het forum heet ie Mr Yeast, maar iedereen noemt hem Hoppie...  :weetniet:

Offline Ronnie

• Reynaert Wijn- en Bier Gilde
  • Super lid
  • Land: be
  • Medewerker Reynaert Wijn-makers & Brouwers Gazet
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2007 13:56 u »
maar iedereen noemt hem Hoppie... 

Ach ja, juist, van die Avatar met die kettingrokende hopbel! was wel een leuke avatar.

Zal voor de kenners wel roepnaam Hoppie blijven denk ik.

Offline Menno

• Super lid
  • PINT moet GROTER!
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2007 01:29 u »
van die Avatar met die kettingrokende hopbel! was wel een leuke avatar.

Volgens mij is hij gestopt...  ;D

Tags: