Schoonmoeders thuisbakmix bier

Gestart door BIER!, 15-08-2007 13:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caspar

BIER!, ik vind dat je ongelofelijk aan het knoeien en viespeuken bent... maar creatief is het wel ;) >:D.

Schaepekop

Citaat van: JeroenCV op 17-08-2007  10:04 uEr is niks mis met basis kennis op doen. Een hoop is al uitgezocht en kan je gewoon lezen hier op dit forum en in artikelen op het internet.

Iedere keer een kleine hoeveelheid, 10 liter, en je kan dan bijvoorbeeld elke keer vanuit hetzelfde recept 1 dingetje anders doen, en dan leer je uiteindelijk veel meer dan wildweg een brood te gaan vergisten.

Brouwers zijn allemaal eigenwijs, maar van brood kan je geen bier maken, hooguit een alcoholhoudende drank.

pincopallino

Citaat van: BIER! op 17-08-2007  09:33 uIk ben zelf kunstenaar, dus ik maak vooral graag nieuwe dingen....

Ik wil me geen kunstenaar noemen, maar dat ik goed kan schilderen heb ik het wel bewezen. Kunst start ook met een BASISkennis en later kun je het ontwikkelen naar je eigen fantasie.Maak eerst een normale bier en later...

Hopmans


CiteerDit moet een grap zijn. Iemand probeert bier te brouwen van zetmeel.

InBev doet niet anders.  ;)

 :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.