dAnus is er!

Gestart door dAnus, 19-08-2007 22:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dAnus

hallo allemaal.
over een paar maanden verhuis ik naar een groter huis, alwaar ik ga proberen om thuis te gaan brouwen.
Ik heb al wat rondgekeken voor diverse ideeen. En weet wat ik wil gaan proberen.
Jullie hulp kan ik goed gebruiken ;-)

Meteen heb ik al wat meer vragen over 'mijn' toekomstige hobbybrouwerij.
Ik zal deze even stellen in een andere topic.


Hopmans

Vanwaar de merkwaardige nickname?
Een Anus is wel leuk voor Gerard Joling, maar de meeste hier zijn straight.

 :degroeten:

Ronnie

d'Anus ?

Bier voor Urbanus?

Of bier voor een proctocoloog?

Jacques

dAnus is inderdaad een naam die weinig associaties met bier geeft. Persoonlijk vind ik hem eigenlijk niet kunnen.
Kun je uitleggen waarom je deze naam gekozen hebt.

dAnus

Daan werd door een maat van me op een gegeven moment Adridaan de bankacrobaat genoemd. Door de rare, maar comfortabele zitposities die je daar in kan nemen. Vervolgens werd het Daanus, alsin inderdaad, urbanus. das weer verbasterd naar dAnus.
28 jaar. bierliefhebber vanaf mijn 15e jaar. wonend in Brabant samen met mijn vriendin en hond.
Een keer heb ik een 'octoberfest' in enschede bij wat studenten mee gemaakt. die ook hun eigen brouwerij hebben (hadden
??) en dat was erg gezellig.
ik ben sinds een jaar of zo regelmatig op internet aan het kijken naar hoe mensen het 'hobbybrouwen' aanpakken. Zelf wil ik het nu ook eens gaan proberen.
Heeft er iemand tips over hoe ik het best kan beginnen? hoeveel liter is praktisch? ect. Ik ben totaal een 'rookie'.
Hou erg van witbier, verboden vrucht.
Over het algemeen houd ik niet zo van zware bieren. Ik hou meer van gezellig doordrinken  ;D
 :proost2: allemaal!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.