Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Schoonmoeders thuisbakmix bier  (gelezen 7391 keer)

Offline Caspar

• Super lid
  • Land: nl
  • Back in business!
Re: Schoonmoeders thuisbakmix bier
« Reactie #25 Gepost op: 17-08-2007 10:12 u »
BIER!, ik vind dat je ongelofelijk aan het knoeien en viespeuken bent... maar creatief is het wel ;) >:D.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Schaepekop

• -
  • Senior lid
« Reactie #26 Gepost op: 17-08-2007 10:16 u »
Er is niks mis met basis kennis op doen. Een hoop is al uitgezocht en kan je gewoon lezen hier op dit forum en in artikelen op het internet.

Iedere keer een kleine hoeveelheid, 10 liter, en je kan dan bijvoorbeeld elke keer vanuit hetzelfde recept 1 dingetje anders doen, en dan leer je uiteindelijk veel meer dan wildweg een brood te gaan vergisten.

Brouwers zijn allemaal eigenwijs, maar van brood kan je geen bier maken, hooguit een alcoholhoudende drank.

Offline pincopallino

• Super lid
  • drink gezond
« Reactie #27 Gepost op: 17-08-2007 10:37 u »
Ik ben zelf kunstenaar, dus ik maak vooral graag nieuwe dingen....

Ik wil me geen kunstenaar noemen, maar dat ik goed kan schilderen heb ik het wel bewezen. Kunst start ook met een BASISkennis en later kun je het ontwikkelen naar je eigen fantasie.Maak eerst een normale bier en later...

Offline Hopmans

• Super lid
  • Land: nl
« Reactie #28 Gepost op: 17-08-2007 18:51 u »

Citaat
Dit moet een grap zijn. Iemand probeert bier te brouwen van zetmeel.

InBev doet niet anders.  ;)

:degroeten:

Tags: