Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ik ben er!  (gelezen 1474 keer)

Offline wobin

• Eerste berichten geplaatst
  • *
Ik ben er!
« Gepost op: 17-07-2007 22:52 u »
Ik zal mij ook eens netjes voorstellen:

Mijn naam is Robin, ik ben 38 jaar, getrouwd, vader van 2 dochtertjes. Ik brouw al een jaar of 10 bier, en ben ongeveer 8 jaar penningmeester van het Twents Bierbrouwers Gilde HAB.

Ik ben nu bijna 5 jaar systeembeheerder/programmeur bij een kleine ISP, daarvoor iets langer bij een iets kleinere.

Vragen?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Ik ben er!
« Reactie #1 Gepost op: 17-07-2007 23:45 u »
Kijk eens aan, Nog een twentenaar op het forum  :hoera:  Welkom Robin! Ze zijn moelijk te lokken, maar af en toe glib(p?)t er eentje tussen door. En nu maar veel lezen en vooral niet schromen om mee te discussiėren. Oh ja foto's vinden we ook altijd erg leuk !

:degroeten:

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
« Reactie #2 Gepost op: 18-07-2007 07:56 u »
Welkom Robin, Veel plezier hier

Offline Bieker

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 18-07-2007 08:01 u »
Welkom op dit heel goede forum!

Offline Zaphod_B

• Senior lid
    • IT Consultant
« Reactie #4 Gepost op: 01-05-2008 15:52 u »
En oud-voorzitter van studentenvereniging het Enschedeesch Technisch Corps :). Hoi Mijnheer Wobin! :). Leuk om elkaar hier weer eens te treffen!

Met technische groet,
Mijnheer Pim

Tags: