Algemeen > Stel je voor

Pincopallino

(1/6) > >>

pincopallino:
 Op verzoek van Jeroen CV zal ik mij voorstellen :
 geboren in Italie 66 jaren geleden en sinds 1965 woonachtig ik in Nederland.
 Getrouwd, twee dochters,drie kleine kinderen.
 Veertig jaren  gewerkt bij de Droste/Dutch fabrieken als (in stappen) : operator-afd.chef-productieleider-cacao technoloog.
 Mijn eerste brouw dateert van c.a 1975.
 Brouwen is niet mijn enige hobby, Schilderen, ( www. kunstzinn...niet verder.. anders zou kunnen gaan lijken op een advertentie... ), computertechniek. 
 Jaren lang heb ik continu  gebrouwd maar tegenwoordig doe ik maar een paar keer per jaar. ( tijd verdeling i.v.m..)
 Ik ben geen drinker maar  wel een proever.

Oscar:

--- Citaat van: pincopallino op 15-07-2007  16:37 u --- Ik ben geen drinker maar  wel een proever.

--- Einde van citaat ---

Dat zijn we allemaal hier... :D :D ;)

Verder leuk te lezen dat jij al brouwde toen er nog geen amateurbrouw verenigingen waren (En ik nog in mijn luiers poepte  :-[). rond 1984 zijn de verenigingen pas uit de grond gekomen. Waar was jij toen ?  ;)

Jos Groen:

--- Citaat van: Oscar op 15-07-2007  19:29 u ---En ik nog in mijn luiers poepte  :-[

--- Einde van citaat ---

@off-topic: Als die luiers net zo snel om je bips zat als jij je tent opzette.... dan heb jij waarschijnlijk vaak met een poepluier gelopen.

pincopallino:
 Ja Oscar,
 het leven is te kort,
 je maakt keuzen en je stelt prioriteiten,
 in 1984 was ik bezig: met mijn "werkcarriere " met mijn sport ( noordholland kampioen tafeltennis ) het verwerken van opdrachten ( kunstschilderen)
 ik begon toen wijn te maken en destilleren,
 een vrouw en twee pubers,
 ja Oscar het leven is te kort !! 

Hopmans:

--- Citaat ---Dat zijn we allemaal hier...
--- Einde van citaat ---

Nee hoor, ik heb net een krat op.

:proost:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie