Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Laat een kroonkurkapparaat een afdruk achter?  (gelezen 17919 keer)

Offline Edgar

• Super lid
  • Land: be
Re: Laat een kroonkurkapparaat een afdruk achter?
« Reactie #25 Gepost op: 08-07-2007 15:59 u »
Ik heb inmiddels ook een staand model, maar het hand-ding (model Emily) werkt nog altijd perfect. Ook mijn vriendin heeft geen enkele moeite met dat apparaat. Nooit gebroken flessen, hooguit een enkele keer een scheef dopje. Volgens mij is het een kwestie van handigheid.

Dat staande ding heeft als nadeel dat de fles blijft hangen in de dop, en dat je 'm eigenlijk moet vastschroeven. Ideaal is volgens mij de zware uitvoering (Corona) die Adrie heeft, maar die kost een beetje meer.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #26 Gepost op: 08-07-2007 16:10 u »
Die zware uitvoering is inderdaad ideaal. Ik heb er laatst bij hun mee mogen werken. Lekker stevig en degelijk. Is zijn investering op de lange duur zeker wel waard !!

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #27 Gepost op: 08-07-2007 16:50 u »
Die zware uitvoering heb ik ook. Een van mijn betere investeringen in de hobby.

oranjeboombiertje

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 08-07-2007 17:03 u »
Na een tijdje gebruik te maken van het staande model zullen de flesjes makkelijk los komen uit de kop. Het grootste voordeel vind ik de tijdswinst. Nu kan ik tijdens het bottelen ook meteen de dop er op doen. Ik laat een flesje vollopen en het vorige flesje kan ik ondertussen makkelijk doppen, dat is met het handmodel onmogelijk (voor mij).

:degroeten:
Wesley