Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Onze eigen Jacques heeft een schat aan informatie opgebouwd via dit geweldige forum... hulde .
Mogen me ook iemand nomineren die voor afbreuk van Nederlandse biercultuur heeft gezorgd?
Eh... volgens mij is het niet een antibierprijs...toch?
Of voor een nieuw soort: knalbier
3. Niet in aanmerking voor de prijzen komen a. zittende leden en medewerkers van het bestuur van PINT;
hahaha...kan niet lees de regels maar:
Nee, maar het zou wel een aanmoediging zijn om het beter te doen.
PINT voor Bijzondere VerdiensteDeze prijs is bedoeld voor diegenen die volgens de jury over een langere periode van tijd een positieve bijdrage leveren of hebben geleverd aan de ontwikkeling van de biercultuur in Nederland.
Of is er nog meer...
Van de Pint-site:Wat voor biercultuur dan?Het enige biertje wat we hier hebben zijn de pils en de bok.Alles wat daarbij komt zijn Belgische biertypes. Of is er nog meer...
Dus je vindt dat er te weinig bier cultuur in Nederland is? Zet je dan in voor de bier cultuur!
Dit cultuurtje bevalt me wel.
Wat voor biercultuur dan?Het enige biertje wat we hier hebben zijn de pils en de bok.
of heeft Nederland al sinds de middeleeuwen lopen kopiëren uit het buitenland?