Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 22/23/24-6-2007 Bierpassie weekend  (gelezen 3348 keer)

Offline roco

• Vol lid
  • Land: nl
    • rogier en jeanine
22/23/24-6-2007 Bierpassie weekend
« Gepost op: 20-03-2007 22:14 u »
ANTWERPEN

BIERPASSIE WEEKEND VIII

Waar : Groenplaats - Antwerpen

Vrijdag van 17.00 tot 24.00u
Zaterdag van 13.00 tot 24.00u
Zondag van 13.00 tot 21.00u

Organisatie : Bierpassie Magazine

Tel : 03/645 72 47
Web : http://www.beerpassion.com/index2.html

E-Mail : sven.smets@beerpassion.com
of : ben.vinken@beerpassion.com

groeten :dansen:
roco

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline thibolleke

• Super lid
  • Land: be
  • beerteam world press
Re: 22/23/24-6-2007 Bierpassie weekend
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2007 23:19 u »
Vrijdag van 17.00 tot 24.00u
Zaterdag van 13.00 tot 24.00u
Zondag van 13.00 tot 21.00u

Dit op 22, 23 en 24 juni.

Voor de rest is het festival ieder jaar wel leuk met een goede sfeer. samenvol

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2007 23:26 u »
Ik hoorde op Zythos van iemand dat het in vergelijking met Zythos een stuk minder is. Maar dat houdt natuurlijk niet in dat het daar niet gezellig is.  :proost2:

Maar ja, in juni hebben we het ONK weekend ook nog.

Offline roco

• Vol lid
    • rogier en jeanine
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2007 19:17 u »
Oscar,

Het is zeker zo gezellig of zelfs nog wat gezelliger op het bierpassieweekend omdat ze meestal ook nog muziek erbij hebben. Maar dat hangt natuurlijk ook sterk af met wie je bent. Ben je met zijn tweeŽn is de muziek wat belangrijker dan als je met een hele groep bent.
Het bier aanbod is misschien iets minder dan op het Zythos maar zeker goed en genoeg.

Groeten

roco

Offline BartC

• Vol lid
  • Zot van Schuppenboer
    • BPC Orde van de zatte Mus
« Reactie #4 Gepost op: 17-06-2007 19:29 u »
Mijn vrienden en ik hebben ons er vorig jaar goed geamuseerd. Dit jaar gaan we terug.
We gaan wel zondag. Dan is het hopelijk wat rustiger.

Offline Polleke

• Vol lid
  • Brouwt sinds 2004
    • Bier, wijn, en likeurgilde "Ambrasserie Hulst"
« Reactie #5 Gepost op: 24-06-2007 20:02 u »
Bij toeval kwamen mijn vriendin en ik er vandaag voorbij.
Even  binnen gesprongen en het een en ander gedronken.
Het was er erg gezellig (wel redelijk wat zatte mensen, al was het al tegen 18u dat we binnen kwamen)
Ik heb thibolleke nog zien lopen, die had het ook erg naar zijn zin met zijn maten.

Offline thibolleke

• Super lid
  • beerteam world press
« Reactie #6 Gepost op: 24-06-2007 22:16 u »
Hallo brouwwereld,

Vandaag was ik dus ook op het festival.
Echt veel nieuwe bieren heb ik niet gezien, dat viel wel tegen. We hebben een ongefilterde palm geproefd, dat was wel een rare. Hij zag er blond, troebel uit en smaakte enkel naar gist. Het leek alsof hij 'gefaked' was. Zo uitgesroken ongefilterd heb ik nog nooit een bier geproefd. Wat mij ook opviel was dat we veel bieren ingeschonken kregen met heel veel gist erbij, zo van die brokjes. Is dat cool tegenwoordig? De laatste slok smaakt dan allezins minder.
In Vichte (karakterbierweekend) viel me het captain cooker bier op. Dit is een bier met manuka in. Volgens het foldertje was deze nu van de tap te krijgen, spijtig dat dit verkeerde informatie was. Toch echt een goed bier..

De leuke sfeer van vorig jaar was er zeker weer (endus ook de zatte mensen). Volgens mij mocht je ook roken binnen of zo, want echt het aroma bepalen ging helemaal niet goed.
De glazen kon je ook niet terug in ruilen. Dat vond ik ook maar stom, nu zit ik opgeschept met zo 2 glazen (nog 1 van vorig jaar).

Michael Jackson was er ook 't schijnt. Moest ik hiermee iemand jaloers kunnen maken.....

Ik heb thibolleke nog zien lopen, die had het ook erg naar zijn zin met zijn maten.
Dan heb ik jouw volgens mij ook zien staan. Valt goed op zo'n gele trui hť ;D had er ook maar een genomen.

Dus,
leuk festival, zeker omdat het zo dichtbij is. Maar veruit het beste bierfestival in BelgiŽ. Na vijf bonnetjes had ik het daar wel gezien eigenlijk.

Groeten,
jouw Thibolleke

Offline BuBS

• Super lid
    • http://www.facebook.com/?ref=home
« Reactie #7 Gepost op: 24-06-2007 22:45 u »
Wij zijn zaterdag naar het bierpassie gebeuren geweest.
Niet veel nieuwe bieren, wel een leuke sfeer.
Mijn topper was de Rulles estival, een mooi / bitter bier van 5 %.
Verder de laatste fles Brooklyn 1 van de Brooklyn brewery uit New York van Ben Vinken persoonlijk ontfutseld.
Dit nadat ik een paar Amerikanen had verteld dat Amerikaanse brouwerijen geen Belgische bieren konden brouwen.

Micheal Jackson was er om boeken te signeren, maar ik ben op een stil moment stiekem naar binnen geslopen en bij Micheal aan tafel gaan zitten en even met hem gebabbeld. Die man was zo dronken als een .................( vul maar in ) Later werd ik vriendelijk verzocht door Ben Vinken om te vertrekken. Op weg naar het gewone biervolk liep tegen de brouwer van de Brooklyn 1 op. De beste man een handje gegeven en mijn complimenten over zijn bier.

Gr Kees

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
« Reactie #8 Gepost op: 24-06-2007 23:28 u »
Micheal Jackson was er om boeken te signeren, maar ik ben op een stil moment stiekem naar binnen geslopen en bij Micheal aan tafel gaan zitten en even met hem gebabbeld. Die man was zo dronken als een .................( vul maar in )

Zeker weten, of zag je enkel de gevolgen van zijn ziekte? (Parkinson)

Tags: