Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Basisbenodigdheden  (gelezen 1427 keer)

Offline Ariekanarie9

• Boven 10 berichten
  • *
Basisbenodigdheden
« Gepost op: 02-05-2007 23:11 u »
Hallo iedereen,

Ik heb eindelijk een goede bron gevonden voor mijn spullen, waar ik in een keer groot wil in wil slaan. Ik brouw niet zo vaak, om de 1-2 maanden, maar dat komt ook doordat het moeilijk/duur was om de grondstoffen te verzamelen. Dan nu me vraag, wat moet een goede brouwer thuis hebben liggen.
Ik denk hierbij aan mout, hop, gist en andere grondstoffen.
Waar ik het kan krijgen is een kroeg die zelf ook vrij grootschalig brouwen. Dus een kilootje of zo is moeilijk, maar omdat ik ook niet elke week brouw wil ik ook 25+ kilo van iets wat je zelden gebruikt.

Alvast bedankt,

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Caspar

• Super lid
  • Land: nl
  • Back in business!
Re: Basisbenodigdheden
« Reactie #1 Gepost op: 03-05-2007 09:23 u »
Je kan waarschijnlijk zelf het beste bepalen wat je nodig hebt toch? Ik zou alleen geen enorme voorraad gaan opbouwen... de kwaliteit wordt er niet beter op naarmate de grondstoffen verouderen  :weetniet:.

Groet Caspar

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Land: nl
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
Re: Basisbenodigdheden
« Reactie #2 Gepost op: 03-05-2007 09:26 u »

Tags: