Algemeen > Stel je voor

Barry intro...

(1/2) > >>

Dr. Zoidberg:
Hoi,

Ik ben Barry uit Amersfoort - nou eigenlijk uit Londen maar de laaste 7 jaar uit Amersfoort.

Ik ben begonnen met brouwen omdat ik de bieren uit Engeland mis en er is nergens zoiets in Nederland te vinden - het is wel leuk om iets te brouwen die smaakt zoals de bieren in de Engelse kroegen  :beersmiley:

Ik hou ook van veel Belgische bieren dus mijn brouwvat bevat zo vaak een abdij bier als een Young's kloon.

Gr., Barry.

MO:
Barry, heb jij ervaring met de Wyeast london ale gisten?

Caspar:
Kijk, een Amersfoorter die van Engelse bieren houdt... dat biedt (ruil) mogelijkheden.  :proost:

Welkom op het forum!

Groet Caspar

Dr. Zoidberg:

--- Citaat van: MO op 28-03-2007  07:39 u ---Barry, heb jij ervaring met de Wyeast london ale gisten?

--- Einde van citaat ---

Nee, alleen met #1098 British Ale yeast - maar ik ben wel van plan een paar van de andere Engelse gisten te proberen.

Dr. Zoidberg:

--- Citaat van: Caspar op 28-03-2007  09:05 u ---Kijk, een Amersfoorter die van Engelse bieren houdt... dat biedt (ruil) mogelijkheden  :proost:.

--- Einde van citaat ---

Helaas is de enige bier die al klaar is niet te drinken (ik hoop dat hij over een paar maanden beter wordt maar ik heb twijfels). Gelukkig is mijn tweede poging meer belovende maar tot nu alleen drie dagen in de fles. Er gaat ook een Ierse stout de flessen in a.s. weekend. :lekkerbier:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie