Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Website's ONK/BONK  (gelezen 2237 keer)

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • Land: nl
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Website's ONK/BONK
« Gepost op: 14-03-2007 16:09 u »
Beste brouwers,

Sinds 2005 financiert het LABO de website's voor Landelijke wedstrijden zoals het ONK en het BONK. De organiserende vereniging kan deze dan gebruiken ter informatie en ter promotie van deze wedstrijd. In een tijd als deze is een website natuurlijk bijna noodzakelijk voor een goede informatie stroom. Maar welke informatie verwacht jij als (beginnende) brouwer op een dergelijke website?

Ik vraag me dit af omdat er ondanks het bestaan van deze website's regelmatig nog vragen komen over het (B)ONK. Dus welke informatie mis jij op de huidige onk website ? en/of zou er volgens jou niet op mogen missen?

:degroeten:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

oranjeboombiertje

• Gast
Re: Website's ONK/BONK
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2007 16:21 u »
Ik zou het handig vinden als er voor de vrije klasse (V) vermeld zou worden wat er in een logboek moet staan wat meegestuurd wordt (of bedoelen ze gewoon het recept?)

Wesley

Offline JeroenCV

• Super lid
  • Brouwen = verslavend
    • PINT
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2007 16:36 u »
Gewoon eigenlijk heel simpel.

Je bezoek de website voor informatie over een evenement; dan moet er dus alle info gevonden worden.
1. Wat is er.(dus bijvoorbeeld ONK, met de activiteiten op de dag zelf)
2. Waar is het? (met de sub groepen contact gegevens, adres, route, OV etc)

Dan de regelementen
3. Welke regels gelden voor inzenden.
4. Hoe bepaal ik in welke klasse ik instuur
5. Hoe schrijf en stuur ik in
6. Wat moet je allemaal mee sturen
7. tijdslijn (die dag uiterlijk inschrijven, die dag uiterlijk bier inleveren)

Dus al met al staat alle info al op de website denk ik.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2007 16:38 u »
Wesley, het logboek voor de vrije klasse is inderdaad niet op de ONK site te downloaden.  ??? Maar hier wel.  ;)

oranjeboombiertje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2007 16:46 u »
Bedankt Oscar. :duimop: Nu kan ik ook lekkere biertjes insturen in de vrij klasse. :brouwen:

Wesley

Tags: ONK