18-03-2007 Tilburgs Bierfestival

Gestart door halikidee, 05-03-2007 19:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

halikidee

Tilburgs Bierfestival

Zondag 18 maart 2007
Winkelcentrum Paletplein in Tilburg
Bereikbaar met OV via bus lijn 2 & 3 vanaf CS

Georganiseerd door Pint Noord-Brabant
Voor meer info: www.prnb.pint.nl

Oscar

Oke goede planning, dat is dus gelijk met het deltabier festival.

JeroenCV

Citaat van: Oscar op 05-03-2007  19:50 uOke goede planning, dat is dus gelijk met het deltabier festival.

Tja soms zit je aan een datum vast.

Jacques

Ik denk dat het aantal personen dat zowel naar Tilburg als naar Goes zou willen op hand te tellen zijn. In ieder geval te weinig personen om daar rekening mee te houden. Overigens is het maar zeer de vraag of de organisatoren van het Tilburgse evenement ooit gehoord hebben van het Deltabier festival.

Oscar

Citaat van: Jacques op 06-03-2007  08:46 uOverigens is het maar zeer de vraag of de organisatoren van het Tilburgse evenement ooit gehoord hebben van het Deltabier festival.

Dit zou ik zeer vreemd vinden, aangezien het Deltabierfestival gewoon in de Pint Agenda staat....Maar inderdaad het zal qua publiek elkaar niet zoveel kruisen.

JeroenCV

Tuurlijk hebben de organisatoren in Tilburg van de Delta gehoord.
Tilburg is een festival georganiseerd onder de vlag van PINT en Delta niet. Er is ook contact tussen de 2 organisaties geweest.

Maar ook die kwamen tot de conlcusie dat het aantal mensen dat naar beiden wilt niet echt veel zullen zijn.

dennisbier

Ik deeeeeeeeeenk het wel. ;D
Het is om de hoek, dus als beginnend amateur brouwertje mag ik niet ontbreken. :dansen:

MO

Roep me maar tot de orde als ik overdrijf, maar op dit bierfestival zal de Zuster Agatha ook verkrijgbaar zijn. Tevens zal de Mitra op het Paletplein in Tilburg ook een krat afnemen.
Mmmh, hoe ga ik dat doen: zowel in Goes als in Tilburg acte de presence geven?

JeroenCV

Citaat van: MO op 12-03-2007  08:45 uRoep me maar tot de orde als ik overdrijf, maar op dit bierfestival zal de Zuster Agatha ook verkrijgbaar zijn. Tevens zal de Mitra op het Paletplein in Tilburg ook een krat afnemen.
Mooi kan ik eindelijk een Agatha proeven :hoera:

CiteerMmmh, hoe ga ik dat doen: zowel in Goes als in Tilburg acte de presence geven?

Tilburg ligt toch tussen Oss en Goes in?



Oscar

Citaat van: MO op 12-03-2007  08:45 uMmmh, hoe ga ik dat doen: zowel in Goes als in Tilburg acte de presence geven?

Tsja of een Roerstokker laten tappen of een Deltabrouwer. In beide gevallen valt het wel te regelen denk ik  :proost2:

MO

Ik ben wel in Goes aanwezig en niet in Tilburg. Had eerder beloofd aan Goes namelijk.

halikidee

In Tilburg is het iemand van Pint Noord-Brabant die zuster Agatha gaat schenken.

Overigens is de Roerstok ook aanwezig met hun promotie stand.

peterU

Ons Deltabierfestival is natuurlijk niet te kloppen, maar het is natuurlijk een vreemde samenloop. Onder normale omstandigheden willen er nog wel eens Zeeuwse bierliefhebbers richting Tilburg afreizen wanneer er zoiets te doen is. Qua ambiance en keuze laten we de Brabo's denk ik ver achter ons. Hoe dan ook:   :proost2: samenvol

Oscar

Jaaaaaa, die zeeuwen weten wel wat gezellig is.... :D :D :D

Johannes

Wie gaat hier allemaal naar toe?

Jacques

Grote kans dat ik naar Tilburg kom. Dat is is zo wat een thuiswedstrijd.

BuBS

CiteerTuurlijk hebben de organisatoren in Tilburg van de Delta gehoord.
Tilburg is een festival georganiseerd onder de vlag van PINT en Delta niet. Er is ook contact tussen de 2 organisaties geweest.
Maar ook die kwamen tot de conclusie dat het aantal mensen dat naar beiden wilt niet echt veel zullen zijn.

Ik vind het niet slim dat er op één data twee festivals worden gehouden. Beide festivals trekken genoeg bierliefhebbers uit hun eigen omgeving en op dat gebied is het geen probleem.
Wat wel een probleem is, dat beide organisaties vissen in de kom van brouwerijen en ik denk dat daar het probleem zit. Mo is gevraagd voor beide festivals en kan er maar naar één.
Ik vind het niet slim van de organisatie van het Tilburgse festival om de zelfde data te kiezen. De Deltabrouwers hebben al 13 jaar op de 3 zondag van maart het Deltabier festival. Hopelijk kiest het Tilburgse festival volgend een andere data.

Gr Kees

Oscar

Kees, ik ben het volledig met je eens, echter als er contact is geweest tussen beide organisatie vind ik het raar dat dat punt over het hoofd is gezien. de Deltabrouwers hebben een ruime ervaring met het oraniseren van hun festval en PINT heeft binnen hun orgasnisatie ook voldoende inzicht/ervaring voor het organiseren van een festival.

Wellicht dat beide partijen iets minder inzicht hebben in het samenwerken/onderlinge communicatie? Wellicht een goed leermoment voor beide partijen.

Citaat van: BuBS op 15-03-2007  23:55 uWat wel een probleem is, dat beide organisaties vissen in de kom van brouwerijen en ik denk dat daar het probleem zit. Mo is gevraagd voor beide festivals en kan er maar naar één.

Is dit alleen het geval met MO of ook met andere brouwerijen?

 

hansvdm

Ik ga naar géén van beide (tijdgebrek wegens studie) maar ik zou naar het Deltafestival gaan! Dat in Tilburg komt mij niet echt interessant over (tenzij je er lekker dichtbij woont). Wel ben ik eerder op het Delta festival geweest, en dat was toen de lange reis wel waard, leuke sfeer, gezellig en toch ook wel leuke bieren).

JeroenCV

Citaat van: Johannes op 15-03-2007  18:41 uWie gaat hier allemaal naar toe?

Ik laat ook mijn hoofd hier even zien. En dan kan ik mijn vader eens laten zien wat een bierfestival is.

JeroenCV

Citaat van: Oscar op 16-03-2007  00:16 uKees, ik ben het volledig met je eens, echter als er contact is geweest tussen beide organisatie vind ik het raar dat dat punt over het hooft is gezien. de Deltabrouwers hebben een ruime ervaring met het oraniseren van hun festval en PINT heeft binnen hun orgasnisatie ook voldoende inzicht/ervaring voor het organiseren van een festival.

Zoals ik ook al eerder had gezegd, is er overleg geweest en door omstandigheden ontkwam Tilburg niet aan deze datum. Helaas is ook tegelijkertijd het Delta festival, jammer maar het is nu niet anders. Hopelijk kan voor volgende edities wel een aparte datum worden gevonden.

peterU

Ik weet van zeker één Goirlenaar dat hij naar het DBF komt. Waarschijnlijk neemt hij nog een collega mee. Ach, we tellen elk jaar onze bezoekersaantallen en dan weten we meer. Maar inderdaad, het is lastig vanwege de toch wel aanzienlijke concurrentie bij het aantrekken van brouwers. En het maakt een beetje een rare indruk.

Jacques

Klik hier voor een fotoreportage van het Tilburgse Bierfestival.

Een vrij bescheiden bierfestival maar het was er wel gezellig.

Oscar

Leuke fotoreportage, was het in een winkelcentrum in de binnenstad of zo? Gezien de foto's leek het daar wel op.

JeroenCV

Niet in de binnenstad wel in een winkelcentrum.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.