Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Oke goede planning, dat is dus gelijk met het deltabier festival.
Overigens is het maar zeer de vraag of de organisatoren van het Tilburgse evenement ooit gehoord hebben van het Deltabier festival.
Roep me maar tot de orde als ik overdrijf, maar op dit bierfestival zal de Zuster Agatha ook verkrijgbaar zijn. Tevens zal de Mitra op het Paletplein in Tilburg ook een krat afnemen.
Mmmh, hoe ga ik dat doen: zowel in Goes als in Tilburg acte de presence geven?
Tuurlijk hebben de organisatoren in Tilburg van de Delta gehoord. Tilburg is een festival georganiseerd onder de vlag van PINT en Delta niet. Er is ook contact tussen de 2 organisaties geweest. Maar ook die kwamen tot de conclusie dat het aantal mensen dat naar beiden wilt niet echt veel zullen zijn.
Wat wel een probleem is, dat beide organisaties vissen in de kom van brouwerijen en ik denk dat daar het probleem zit. Mo is gevraagd voor beide festivals en kan er maar naar één.
Wie gaat hier allemaal naar toe?
Kees, ik ben het volledig met je eens, echter als er contact is geweest tussen beide organisatie vind ik het raar dat dat punt over het hooft is gezien. de Deltabrouwers hebben een ruime ervaring met het oraniseren van hun festval en PINT heeft binnen hun orgasnisatie ook voldoende inzicht/ervaring voor het organiseren van een festival.