Tsjerks Herms

Gestart door Tsjerk, 05-02-2007 21:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bvalkema

Stapeltje IBC's (dat zijn van die plastic 1000 litervaten; vooral gebruikt in de agrarische wereld) scoren :)

Tsjerk

Citaat van: Herman op 29-08-2012  22:53 uHeb je plannen om van loopbaan te switchen Tsjerk? Bij deze capaciteit moet je ook denken aan een aantal flinke gisttanks met koelmogelijkheid.

Makelen doe je tegenwoordig voor de hobby. Daar verdien je geen geld meer mee. Wanneer dat gaat veranderen.... Ik weet het niet. Dus, het wordt tijd voor wat neven-activiteiten.

Ja die gisttanks, daar ben ik nog mee aan het stoeien maar ik denk wel een idee te hebben. Moet ik nog even verder uit kristalliseren.

Tsjerk

Citaat van: bvalkema op 29-08-2012  23:00 uStapeltje IBC's (dat zijn van die plastic 1000 litervaten; vooral gebruikt in de agrarische wereld) scoren :)

Je zit in de goede richting.  :biersmile:

Wybe

Wow, grote plannen Tsjerk. Als je hiermee gaat brouwen, kan ik je thuis ruiken! :biersmile:

KJ!

Dat zijn nog eens mooie plannen! Je mag je gelijk gaan inschrijven bij Kamer van Koophandel met dit soort volumes...
 :brouwen:

hobbybob

Citaat van: Wybe op 30-08-2012  14:26 uWow, grote plannen Tsjerk. Als je hiermee gaat brouwen, kan ik je thuis ruiken! :biersmile:

LOL ik ook met noordewind zit ik dan ook in de brouwgeuren van Tsjerk, alhoewel met die hoeveelheden denk ik dat we Tsjerk moeten gaan helpen Wybe :biersmile:

Broeky

Ik zie dat Tsjerk nog steeds actief is hier op het forum. Nu, zo'n 6 jaar later, ben ik wel benieuwd hoe het is gegaan met die ketels. Hoe is het ermee Tsjerk?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.