Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tsjerks Herms  (gelezen 27759 keer)

Offline bvalkema

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Re: Tsjerks Herms
« Reactie #100 Gepost op: 29-08-2012 23:00 u »
Stapeltje IBC's (dat zijn van die plastic 1000 litervaten; vooral gebruikt in de agrarische wereld) scoren :)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Tsjerk

• Super lid
« Reactie #101 Gepost op: 29-08-2012 23:05 u »
Heb je plannen om van loopbaan te switchen Tsjerk? Bij deze capaciteit moet je ook denken aan een aantal flinke gisttanks met koelmogelijkheid.

Makelen doe je tegenwoordig voor de hobby. Daar verdien je geen geld meer mee. Wanneer dat gaat veranderen.... Ik weet het niet. Dus, het wordt tijd voor wat neven-activiteiten.

Ja die gisttanks, daar ben ik nog mee aan het stoeien maar ik denk wel een idee te hebben. Moet ik nog even verder uit kristalliseren.

Offline Tsjerk

• Super lid
« Reactie #102 Gepost op: 29-08-2012 23:07 u »
Stapeltje IBC's (dat zijn van die plastic 1000 litervaten; vooral gebruikt in de agrarische wereld) scoren :)

Je zit in de goede richting.  :biersmile:

Offline Wybe

• Vol lid
  • 't Zal mij wort wezen.
« Reactie #103 Gepost op: 30-08-2012 14:26 u »
Wow, grote plannen Tsjerk. Als je hiermee gaat brouwen, kan ik je thuis ruiken! :biersmile:

Offline KJ!

• Senior lid
« Reactie #104 Gepost op: 30-08-2012 20:38 u »
Dat zijn nog eens mooie plannen! Je mag je gelijk gaan inschrijven bij Kamer van Koophandel met dit soort volumes...
 :brouwen:

Offline hobbybob

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #105 Gepost op: 30-08-2012 20:45 u »
Wow, grote plannen Tsjerk. Als je hiermee gaat brouwen, kan ik je thuis ruiken! :biersmile:

LOL ik ook met noordewind zit ik dan ook in de brouwgeuren van Tsjerk, alhoewel met die hoeveelheden denk ik dat we Tsjerk moeten gaan helpen Wybe :biersmile:

Offline Broeky

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #106 Gepost op: 07-10-2018 20:44 u »
Ik zie dat Tsjerk nog steeds actief is hier op het forum. Nu, zo'n 6 jaar later, ben ik wel benieuwd hoe het is gegaan met die ketels. Hoe is het ermee Tsjerk?

Tags: herms/rims