Wie gaat hoe het ONK 2007 winnen

Gestart door MO, 02-02-2007 08:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar

Zo, ze (of wij) mogen die campingbaas wel op tijd inlichten en genoeg plaatsen boeken. Het kon nog wel eens gezellig druk worden dit jaar.

Sjaak

Citaat van: Oscar op 03-02-2007  21:43 uZo, ze (of wij) mogen die campingbaas wel op tijd inlichten en genoeg plaatsen boeken. Het kon nog wel eens gezellig druk worden dit jaar.

Ik dacht dat jij dat allang had gedaan!
Neem jij of Hoppie dat zure bier mee?

Gerb

OK, ik had een wat strijdlustigere houding van jullie verwacht. Ik dacht, als ik nou zeg dat ik ga winnen, gaat iedereen wel op z'n achterste benen staan en zeggen dat zij zelf gaan winnen. Jammer, opzet niet gelukt.

Hopmans


CiteerOK, ik had een wat strijdlustigere houding van jullie verwacht.

Nope, ik heb al maanden niks gebrouwen, en ga dat ook niet doen.

 :degroeten:


Gerb

Dus je gaat ook niets insturen? Dat valt me tegen van je. Ben je aan de lijn of zo?
Hoe zit het bijvoorbeeld met die vanille blond?

Sjaak

Help Hoppie, :shelp:

Mijn winnaar gaat weer te keer. :gistsmile:
Ik dacht dat het nu in de rustige fase was beland, maar er zit nu weer een schuimlaag van een 1 centimeter op.
Zal ik hem koud zetten? :denken:
 :degroeten:

Hopmans


CiteerBen je aan de lijn of zo?
Nee, ik drink teveel.
Wat ik niet heb liggen wordt ook niet genuttigd.

CiteerZal ik hem koud zetten?
Koud zetten?
Gewoon door laten gaan.

 :degroeten:

Oscar

Citaat van: Gerb op 04-02-2007  09:27 uOK, ik had een wat strijdlustigere houding van jullie verwacht. Ik dacht, als ik nou zeg dat ik ga winnen, gaat iedereen wel op z'n achterste benen staan en zeggen dat zij zelf gaan winnen.

En dan een welles niettus spelletje spelen... ;D ;D Hoe kun je nu zeggen dat je gaat winnen terwijl het bier nog gebrouwen moet worden..
Is natuurlijk ook vrij gevaarlijk als je keihard gaat melden dat je gaat winnen, en je daarna op het ONK niets presteerd  >:(   ;D ;D

Citaat van: Hoppie op 04-02-2007  09:50 uNope, ik heb al maanden niks gebrouwen, en ga dat ook niet doen.

Lambiek Hoppie, Lambiek !!

JeroenCV

Ik weet nog niet 100% zeker of ik op de dag zelf wel naar zeeland kan, maar kan je de uitslag en de proefformulieren ook opgestuurd krijgen?

Oscar

De proefformulieren kun je terug gestuurd krijgen. Als het goed is kun je dat bij inschrijving aan geven. De uitslag komt natuurlijk op internet op de ONK site en later ook op LABO website te staan.

Hopmans


CiteerLambiek Hoppie, Lambiek !!
Dat is waar ook.

En raad eens? Ik ben nu een Vlaams Rood Grand Cru aan het brouwen.
Zeg nooit nooit Hoppie.  :-\
Maar deze komt niet af voor het ONK.

Of we gaan deze volgend jaar steken, of het wordt de eerste component (20%) van
een grote gemengde gistings batch (ook wel fun) gezien het feit dat over 5 maanden
de Rodenbachsmaak alom aanwezig is.

 :degroeten:



Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.