Nog een Belg én nog een chemicus

Gestart door Alx, 31-01-2007 11:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alx

Hallo allemaal,

Ik ben Alexander (26) en inderdaad nog een chemische Belg.  Industrieel ingenieur chemie van opleiding en bij KaHo Sint-Lieven in Gent ook de eerste keer met brouwen in aanraking gekomen.  Dan, vooral door de eenvoudigere bewerkingen, met wijnmaken begonnen en nu, met succes, al een paar bierpakketten van Brewferm (Tripel en zelf bijkruiden kan tot heel lekkere resultaten leiden) uitgeprobeerd. 
Door een half jaar vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika hebben al mijn hobby's een beetje stilgelegen. Maar nu ben ik de draad weer aan het oppikken; onlangs verhuisd naar het Leuvense en nu kan ik iets meer plaats innemen dan een hoekje keuken en wil ik graag meer in de richting van het 'echte' brouwen en Inbev een beetje concurrentie aandoen.

Nog andere hobby's van mij zijn skiën, skiles geven, karate en fietsen.

Gegroet!
 :pan:

Adrie

Welkom Alexander,

Velen zijn met bierpakketten begonnen, maar later overgestapt op het 'echte' werk. En geloof me: het zal niet lang duren voordat je bieren lekkerder zijn dan het InBev vocht.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.