Nieuwe game: Beer Tycoon

Gestart door Jasperboe, 24-01-2007 13:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Overweeg jij deze game aan te schaffen?

Misschien, ik probeer eerst een gedownloade versie uit voor ik een legale versie koop
6 (14.6%)
Misschien, het ziet er wel aardig uit
2 (4.9%)
Nee, de zoveelste tycoon, nee dank je
10 (24.4%)
Nee, een game over bier brouwen, dat kan niets zijn
2 (4.9%)
Nee, ik heb de game al
3 (7.3%)
Nee, ik download hem wel ergens (voor niks)
8 (19.5%)
Nee, ik vind computerspellen niet interessant
7 (17.1%)
Ja, ik ga deze game aanschaffen
3 (7.3%)

Totaal aantal stemmen: 39

Jasperboe



Welcome to Beer Tycoon!
In Beer Tycoon you build, staff and manage your very own brewery. Invent new beer recipes from dozens of available ingredients, set them into production, create market leading brands and distribute them to your customers.

Starting with limited funds, build a micro-brewery and learn the craft of the brewer from the ground up in one of three European countries; Germany, the UK or Belgium. Eventually you'll be confident enough to run a high tech industrial scale brewery on a truly massive scale.




Links

Officiele website
Een nogal negatieve recensie in het frans

ps. hoe pas ik antwoorden van de poll aan?

Tsjerk

Ik hou van "life" brouwen met alle bijbehorende geuren.  :brouwen:

Games... Bah :duimonder:

Sjaak

Is er ergens een demo te zien, downloaden?

Jasperboe

Citaat van: sjaak op 24-01-2007  13:52 uIs er ergens een demo te zien, downloaden?
Volgens mij is er geen demo  :-\

ps. 1 iemand heeft gevote dat hij de game al heeft, recensie/oordeel?

Adrie

Wat bedoel je met: de zoveel tycoon, nee dank je?

Ik mis nog een paar antwoorden:
nee, ik vind computerspellen niet interessant
nee, ik houd niet van dit soort spellen
misschien, ik probeer eerst een gedownloade versie uit voor ik een legale versie koop

Jasperboe

Zoals ik ook in de ps. heb gezet van de openingspost, kan ik niet vinden hoe je de peiling aanpast?

Het moet "De zoveelste tycoon, nee dank je" zijn.
De andere antwoorden zet ik erbij, zodra ik weet hoe.

Adrie

Zie je bij de peiling geen linkje "bewerk de poll"?

Jacques

Jasper kan vanaf nu wel dat linkje zien. De toestemming om een zelf gestarte peiling aan te passen had ik per abuis nog niet toegekend.

Jasperboe

Ik ben echt heel scheel, maar ook als ik ctrl+f met FF doe dan kan ie geen "bewerk" vinden

Jacques

Toch hoor je die link te zien. Kijk eens in het venster met de uitkomst van de peiling daar moet je een groene link te vinden zijn.

oranjeboombiertje

Ik heb het spel weten te downloaden. Ik vind het niks, misschien ook wel omdat ik er niks van begrijp. Het lukt mij om in het spel een brouwerij op te zetten en bier te brouwen. Het is alleen niet mogelijk het te verkopen. Dit zou vanzelf moeten gaan, maar dat gebeurt niet. Ook vind ik de variabele in de recepten wat weinig/slecht. Kortom geen leuk spel. (je kan beter echt brouwen  :brouwen:)

 :degroeten:
Wesley

thibolleke

Ik ben het nog aan het downloaden. Maar er schijnen inderdaad heel veel bugs in te zitten.
Wesley, probeer de recentste patch eens te downloaden. Misschien is je probleem dan opgelost. Je bent blijkbaar ook niet de enige waar het verkopen niet lukt.

Groet Thibolleke

Oscar

Ik ben gaan gamer, maar zou dit spel wel eens willen zien. Iemand een link waar deze is te downloaden?

William

Citaat van: Oscar op 24-01-2007  18:12 uIemand een link waar deze is te downloaden?
usenet op alt.binaries.games - ik zal het ook eens gaan testen hoewel ik helemaal geen spelletjesmens ben. Maar ja, misschien maakt bier alles anders.....

Lenx

Ik heb dit spel ook al geprobeerd maar ik vind het niks, na een paar dagen heb ik het alweer van mijn PC afgezwierd. Het oordeel van die franse review is naar mening volledig gegrond.

j.steen

Ik vind tot nu toe van al die tycoons alleen Rollercoaster echt leuk. De rest (voor zover ik ze uitgeprobeerd heb dan) is vaak erg onduidelijk. Als het dan niet lukt heb ik het gauw gezien; te weinig geduld. Het moet ook wel ontspanning blijven.
Als ik deze draad tot nu toe lees krijg ik niet veel zin in Beer Tycoon.

nomino

Heb het spel geprobeerd en vind het maar niks, er zullen wel andere zijn die het goed vinden maar ik vind deze wel echt de slechtste tycoon die ik ooit gespeeld heb.

Jasperboe

Er staat in het blok van de poll alleen "Verwijder stem" of "Vergrendel poll", niets van bewerken oid

Jacques

Vreemd. Ik heb het net getest. Het staat er echt niet. Een klein foutje in de scripts van dit forum. Het uitzoeken waar dat precies zit kost veel tijd. Voorlopig zal ik dat dus niet doen.

Als je zegt hoe je het wilt hebben dan kan een van de beheerders het voor je aanpassen.

Overigens zie ik nu pas dat je deze peiling niet op de daarvoor bestemde plaats aangemaakt hebt. Ik verplaats hem daarom naar de centrale plaats voor peilingen.

Jasperboe

zoveel --> zoveelste

en de volgende 2 antwoorden erbij:

nee, ik vind computerspellen niet interessant
misschien, ik probeer eerst een gedownloade versie uit voor ik een legale versie koop

Jacques

Aangepast! Indien gewenst kan men een uitgebrachte stem herzien door de stem eerst weg te halen en dan opnieuw te stemmen.

thibolleke

En een antwoord: "ja, ik ga deze game aanschaffen."
Niet dat dat mijn keuze is maar ik vind het zo raar dat je alleen kan kiezen tussen misschien of nee.

Jacques


Joh

Heb het spel gedownload en gespeeld.

Kreeg het niet voor elkaar om bier te verkopen en ging elke keer failliet!

 :-[

Weet jullie geen leuker bierspel? ???

Oscar

Citaat van: Joh op 21-10-2008  11:42 uKreeg het niet voor elkaar om bier te verkopen en ging elke keer failliet!

Tsja vind je het gek met deze kredietcrisis.. :D :D

Citaat van: Joh op 21-10-2008  11:42 uWeet jullie geen leuker bierspel? ???

Bierganzenborden, maar als je dat goed speel wordt je daar erg dronken van.. ;D ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.